185824
۲۸ آبان ۱۳۹۷

“نوید سیدعلی‌اکبر” میهمان شهرضایی‌ها

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی “نوید سیدعلی‌اکبر” از نویسندگان حوزه کودک و نوجوان، به شهرضا سفر می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، محمدمهدی مولاییان با بیان اینکه در حال حاضر ارایه خدمات فرهنگی و اجتماعی، بخش مهمی از وظایف شهرداری‌ها در مدیریت شهری است، اظهار کرد: شهرداری‌ها برای این منظور، علاوه بر ایجاد مراکز فرهنگی مانند فرهنگسراها، با ادارات فرهنگی و فعال در حوزه مسائل اجتماعی مانند فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی و رسانه‌های گروهی نیز همکاری می‌کنند.

وی اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتاب‌خوانی، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات شهرداری در حوزه فرهنگ عمومی، ترویج فرهنگ مطالعه و تلاش برای ایجاد انگیزه کتاب‌خوانی در اقشار مختلف جامعه است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شهرضا ادامه داد: مشارکت در برگزاری نشست کتاب‌خوان ویژه هفته دفاع مقدس، برگزاری جشن کودک در هفته فرهنگی کتاب و کتاب‌خوانی و برگزاری دو نمایشگاه کتاب، از فعالیت‌های شهرداری در شش ماه نخست امسال برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی بوده است.

مولاییان تصریح کرد: در ۲۷ آبان‌ماه امسال برنامه حرکت “کاروان شادی، نذر دانایی” با مشارکت دفتر بازآفرینی شهری، اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان و فرهنگسرای شهید همت شهرداری شهرضا، اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در چهارمین روز از هفته کتاب امسال، نشست کتاب‌خوان دانش‌آموزی با حضور “نوید سیدعلی‌اکبر” از نویسندگان حوزه کودک و نوجوان و با همکاری شهرداری و اداره کتابخانه‌های شهرستان برگزار می‌شود.

نوید سیدعلی‌اکبر، نویسنده و مترجم حوزه ادبیات کودک و نوجوان است که تاکنون بیش از ۳۰ کتاب چاپ کرده و جوایز ادبی زیادی را در ایران به خود اختصاص داده است.

وی به جز نوشتن، ترجمه و ویراستاری و مقاله‌نویسی و روزنامه‌نگاری را هم در کارنامه ادبی خود دارد و هم‌اکنون، سرویراستار و مدیر فرهنگی انتشارات “هوپا” و از اعضای اصلی هیئت‌ مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است.

منبع: ایمنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار