185733
۲۷ آبان ۱۳۹۷

در نمایشی از کشور هند؛ پرداختن به احساس معنوی انسان در “کلاغ تشنه برمی‌گردد”

نمایش کلاغ تشنه برمی‌گردد به کارگردانی سوویت باندیوپادیای از کشور هند در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اجرا خواهدشد.

به گزارش کودک پرس ، ” کلاغ تشنه برمی‌گردد” نمایشی برای نفوذ و تاثیر در ذهن و احساس معنوی انسان است؛ از زمان مدرسه رفتن بچهها تا زمانی که به بلوغ می‌رسند.

این نمایش کمپانی “تئاتر درخشش” روایت تلاشی برای لمس احساس بشریت است. سوبهومای دی، سوپارنا روی، سوچاریتا روی، دیپاک سامادار و سوویک هالدر بازیگران نمایشند و نویسنده نمایشنامه مانیش جوشی و کارگردان آن سوویت باندیوپادیای هستند.

نمایش “کلاغ تشنه برمی‌گردد” از کشور هند به مدت ٦٠ دقیقه در جشنواره اجرا می‌شود.

سووجیت باندیوپادیای، سال ١٩٩١ در هند به دنیا آمد. او یکی از مطرح‌ترین شخصیت‌های تئاتر در هند است. باندیوپادیای زیرنظر دولت هند و وزارت فرهنگ و هنر به عنوان معلم و مدرس مشغول به تدریس است.

او یکی از هنرمندان هندی است که تحت نظر و حمایت دولت هند در جشنواره‌های هندی شرکت میکند.

باندیوپادیای از سال ٢٠٠٠ فعالیت هنری خود را با تئاتر هند شروع کرد و تاکنون، بیش از ٣٠٠ نمایش را به صحنه برده است. این هنرمند، همچنین در جشنوارههای ملی و بینالمللی متعددی حضور داشته است.

او ١٠ نمایشنامه بنگالی نوشته و ٣٠ نمایش را به صحنه برده است.

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از ٢٩ آبان تا ٣ آذر ماه با دبیری مریم کاظمی و به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود.

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار