موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
185640
۲۳ آبان ۱۳۹۷
کتاب‌خوانی

بشتاب به‌ کتاب

از 24 آبان ماه به مناسبت آغاز هفته کتاب‌خوانی تمام کمک‌های شما به این کمپین، هزینه برگزاری کارگاه‌های بلندخوانی و لذت کتاب‌خوانی برای دانش‌آموزان بنیادکودک در  مناطق محروم می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، برای افزایش آگاهی، صرفا کتاب لازم نیست. فرهنگ کتاب‌خوانی لازم است. حتما شما هم این روزها مداوم می‌شنوید سرانه مطالعه در ایران بسیار پایین است و برای این موضوع دلایل مختلفی ذکر می‌شود. عدم دسترسی به کتاب و عدم توان مالی خرید آن، تنها بخش کوچکی از دلایل کاهش آمار مطالعه کتاب است. دلیل اصلی پایین بودن سرانه‌ی مطالعه، نبودن کتاب به عنوان یک محصول فرهنگی و البته ضروری در سبد خرید خانوار است. درنتیجه جای خالی فرهنگِ کتاب‌خوانی که ما را ملزم به تهیه و مطالعه کتاب کند، حس می‌‍‌شود.

بنیادکودک برای پر کردن این جای خالی به پشتوانه 25 سال فعالیت در حوزه تحصیل دانش‌آموزان به عنوان یکی از باسابقه‌ترین سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه ترویج فرهنگ آموزش، به منظور  افزایش آگاهی و رشد فرهنگ کتاب‌خوانی بین دانش‌آموزان، کمپینی با عنوان #بشتاب_بکتاب به مدت یک‌ هفته (هفته کتاب) برگزار می کند.

از 24 آبان ماه به مناسبت آغاز هفته کتاب‌خوانی تمام کمک‌های شما به این کمپین، هزینه برگزاری کارگاه‌های بلندخوانی و لذت کتاب‌خوانی برای دانش‌آموزان بنیادکودک در  مناطق محروم می‌شود.

امید است با همراهی شما بتوانیم در جهت پایه‌گذاری این فرهنگ بین دانش‌آموزان گامی برداریم و از امروز مسیر بهبود آینده را هموار کنیم.

شما از روش‌های زیر می‌توانید کمک‌های خود را به کمپین کتاب‌خوانی بنیادکودک واریز کنید.

به سایت بنیادکودک به آدرس www.childf.com  مراجعه کنید و گزینه می‌خواهم به بنیادکودک کمک کنم را انتخاب کنید سپس پیش از پرداخت گزینه کمپین کتاب‌خوانی را انتخاب کرده و پرداخت کنید.

از طریق کارت به کارت به شماره 6037-9918-9950-0155  به نام بنیادکودک واریز کنید و فیش خود را به دایرکت اینستاگرام بنیادکودک بفرستید.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار