موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
185492
۲۲ آبان ۱۳۹۷

بلاتکلیفی اجرای «پسر جنگل» در تئاتر شهر

کارگردان و بازیگر نمایش‌های عروسکی و کودک از بلاتکلیفی اجرای این نمایش در تئاتر شهر خبر داد و گفت: قرار بود ابتدای سال آتی این نمایش به اجرای عموم برسد که گویا به دلیل مرمت سالن اصلی تئاتر شهر وضعیت مشخص نیست.

به گزارش کودک پرس ، نمایش پسر جنگل به کارگردانی رامین کهن امسال در جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک به اجرا رسید و استقبال خوبی هم از آن شد.

رامین کهن کارگردان این نمایش چندی پیش مطرح کرده بود که قرار است اجرای عمومی این نمایش در سالن اصلی تئاتر شهر باشد و قول‌هایی از مدیریت تئاتر شهر گرفته شده است. وی در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر فارس گفت: نمایش پسر جنگل را در نوبت اجرا دارم و با سعید اسدی مدیریت تئاتر شهر صحبت کرده‌ام، اما گویا برای تعمیرات قرار است سال آتی این سالن مدتی تعطیل باشد.

وی در ادامه افزود: برنامه‌های تئاتر شهر امسال تا اردیبهشت سال آتی بسته شده و زمانی برای اجرای نمایش ما وجود ندارد. سال آینده هم که مشخص نیست شرایط به چه شکلی باشد. حال قدری بلاتکلیفی تئاتر شهر شرایط را برای تصمیم گیری ما هم دشوار کرده تا به فکر یک جایگزین باشیم.

کهن با بیان اینکه در حال آماده سازی یک نمایشنامه تعاملی با تماشاچی‌ها برای اجرا در تالار هنر است، گفت: اگر شرایط فراهم شود این نمایشنامه اقتباسی را با همکاری یکی از دوستانم هادی حسنعلی در تالار هنر به صحنه خواهم برد. این کار در مرحله طرح و گفت‌وگو است تا به صورت تعاملی به اجرا برود.

 

وی همچنین درباره دیگر فعالیت‌های در دست اجرای خود نیز گفت: به زودی در یک نمایش با نام راز گنجور که در جشنواره عروسکی مبارک هم اجرا شد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازی خواهم کردم. این نمایش از دی ماه به صحنه خواهد رفت.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار