185363
۲۱ آبان ۱۳۹۷

نخستین کارگاه سومین جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در شهرستان رامهرمز برگزار می‌شود

با آغاز رقابت‌های سومین جشنواره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان نخستین کارگاه توجیهی این دوره در شهرستان رامهرمز برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، عبدالرضا باغ‌شیرین سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز با اعلام این خبر گفت: با آغاز رقابت‌های سومین جشنواره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان دبیرخانه این جام در رامهرمز با دعوت از مربیان باشگاه‌های کتابخوانی نخستین کارگاه توجیهی این دوره را، سه‌شنبه ١٥ آبان در سالن مطالعه کتابخانه بشارت برگزار کرد.

در ابتدای این جلسه که با مربیگری لیلا مرادیان و بهروز نوروزی برگزار شد پس از معرفی اعضا، مرادیان پیرامون اهداف این رقابت‌ها که ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه است، توضیحاتی ارایه نمود.

در ادامه این جلسه باغ‌شیرین سرپرست اداره ضمن عرض تسلیت به مناسبت ٢٨ صفرو رحلت رسول اکرم با بیان نقش مهم سه فرهنگ نظم، قانون محوری و کتاب در جامعه در خصوص اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نقش آن در جامعه و همچنین وظیفه قشر فرهنگی در این خصوص نکاتی بیان کرد و اظهار داشت: یکی از ضعف‌ها و مشکلات جامعه در حوزه فرهنگ مسئله کتابخوانی است که اگر این مبحث در جامعه تقویت شود و ما به سطح مطالعه جهانی نزدیک شویم بسیاری از دغدغه‌ها و مسایل فرهنگی نامطلوب رفع خواهد شد.

در ادامه و پس از خوانش “نامه به نویسنده” توسط مهسا رفیعی عضو باشگاه کتابخوانی دا و نمایشی کردن یک داستان توسط بهار نوروزی مربی نوجوان باشگاه کتابخوانی دکتر شفاء از مدرسان این کارگاه مرادیان و نوروزی در خصوص آیتم‌های این جام یعنی نامه به نویسنده، فیلم‌های ٥٠ ثانیه‌ای و معرفی کتاب و دیگر موارد برنامه‌های ترویج کتاب و کتابخوانی توضیحاتی ارایه نمودند.

در پایان این کارگاه هدایایی به رسم یادبود به برخی از مربیان نوجوان باشگاه‌ها اهدا شد.

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار