موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
185360
۲۱ آبان ۱۳۹۷

حضور مددجویان کانون اصلاح و تربیت در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

مدیر کل زندان‌های استان از راه‌یابی مددجویان کانون اصلاح و تربیت به بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مصطفی محبی گفت: مددجویان کانون اصلاح و تربیت به بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان راه یافتند.

مصطفی محبی با اشاره به رسالت اصلی اصلاح و تربیت در زندان‌های کشور به عنوان هدف غایی تصریح کرد : حضور و فعالیت آزادانه مددجویان در عرصه‌های فرهنگی و هنری در سطح ملی و گاه بین المللی خط بطلانی بر عدم رعایت به اصطلاح حقوق بشری درمیان مددجویان زندان‌های کشور از سوی معاندین و غرض ورزان نظام اسلامی است.

وی همچنین با اعلام خشنودی و تجلیل از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی مسئولین مربوطه در کانون اصلاح و تربیت و نقش هنر در امر اصلاح و تربیت افزود: نمایش ” الیور توئیست”در راستای شعار جشنواره “کودک و حقوق اجتماعی ” و با عنایت به نقش کودکان و نوجوانان در”منشورحقوق شهروندی” ازبین کار‌های متقاضی حضور در بخش‌های غیر رقابتی جشنواره امسال انتخاب شده است.

در این نمایش پنج نفر از نوجوانان پسر کانون اصلاح و تربیت تهران به کارگردانی اسماعیل فیروزی براساس طرحی از فرهاد درودگر و با بازیگردانی پارسا پولادوند ایفای نقش می‌کنند.

گفتنی است، بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از ٢٩ ابان تا ٤ آذر در شهر همدان برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع: میزان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار