185262
۲۱ آبان ۱۳۹۷

عملیات اجرایی ساخت پارکینگ روباز پارک کودک در سنندج آغاز شد

به منظور ساماندهی، ترمیم و بازسازی پارک کودک، عملیات ساخت یک پارکینگ روباز به متراژ هفت هزار متر مربع در این پارک آغاز شد.

به گزارش کودک پرس ، شهردار سنندج در حاشیه آغاز عملیات اجرایی این پارکنیگ گفت: ترمیم و بازسازی دیوارها و معابر پارک کودک از حدود یک ماه پیش شروع شده و احداث پارکینگ نیز در ادامه ساماندهی این مکان تفریحی انجام می شود.
حشمت الله صیدی یکی از مشکلات پارک کودک را نبود فضای مناسب برای پارک خودروها دانست و اظهار داشت: در راستای رفاه حال شهروندان احدث پارکینگ روباز در مسیر ورودی این پارک در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در راستای احداث این پارکینگ و تسطیح کردن زمین آن، عملیات خاکبرداری پروژه فاز سه بلوار 24 متری آبیدر به محل احداث این پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

صیدی با بیان اینکه این پارکینگ روباز ظرفیت پارک بیش از 350 خودرو را دارد، تاکید کرد: عملیات خاکریزی پارکینگ در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه عملیات هدایت آب های سطحی این پارکینگ نیز اجرا می شود، یادآور شد: پس از اجرای عملیات هدایت آب های سطحی، عملیات تسطیح و رگلاژ این پارکینگ رو باز به متراژ هفت هزار متر مربع اجرا می شود.
شهردار سنندج اضافه کرد: ترمیم و بازسازی این پارک در راستای بهبود بخشیدن به وضعیت موجود جهت استفاده بهینه شهروندان و ارتقای زیبایی نما و جلوه دادن به منظر و فضای شهری انجام خواهد شد.

پارک کودک که در دامنه کوه آبیدر واقع شده یکی از تفرجگاه های شهری سنندج است که در فصول مختلف سال پذیرای عموم شهروندان، مسافران و گردشگران است.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود 500 هزار نفر جمعیت توسط سه ناحیه شهرداری اداره می شود و در این شهر علاوه بر پارک آبیدر با مساحت بیش از 260 هکتار در مجموع 90 بوستان عمومی و بوستان محله در نقاط مختلف شهر به وسعت 2 میلیون مترمکعب وجود دارد.

سرانه فضای سبز در این شهر 6 مترمربع برای هر شهروند و نصف میانگین سرانه فضای سبز در کشور است.

 

 

 

منبع: ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار