185138
۲۰ آبان ۱۳۹۷

نخستین یادواره شهدای کودک و نوجوانان گتوند برگزار شد

نخستین یادواره شهدای کودک و نوجوان شهرستان گتوند با عنوان ‘پوتین‌های بی‌سرباز’ با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم در تالار همایش‌های قیصر امین‌پور گتوند برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان خوزستان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کودک و نوجوان گفت: تشریح آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس برای کودکان و نوجوانان ضروری است که اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان این کار را در دستور کار خود قرار داده است.

وحید کیانی افزود: کودکان و نوجوانان امروز به عنوان آینده سازان ایران باید براساس ارزش های اخلاقی و اهداف متعالی جامعه پیش بروند.
مسئول کانون پرورش کودکان و نوجوانان شهرستان گتوند نیز در این آیین گفت: شهرستان گتوند 85 شهید کودک و نوجوان در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
مرضیه حسین زاده افزود: معرفی شهدای کودک و نوجوان، پرداختن به شخصیت و چگونگی شهادت آنها از اهداف برگزاری یادواره کودکان و نوجوانان در گتوند است.

این یادواره با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شهرداری و شورای اسلامی شهر گتوند، بسیج دانش آموزی ناحیه گتوند، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گتوند یکهزار و 600 نفر عضو دارد و اعضای آن تاکنون هفت مقام ملی و 20 مقام استانی کسب کرده اند.
مردم شهرستان گتوند 349 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، همچنین این شهرستان میزبان پیکر مطهر 11 شهید گمنام است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار