موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
185125
۲۰ آبان ۱۳۹۷
رازهای قصه‌گویی از زبان مجیدقناد؛

قصه‌گویان ناقلان هویت دینی و ملی هستند

مجید قناد مجری برنامه‌های کودک و نوجوان گفت: دنیای قصه، جهان رنگ‌ها، دانایی و روشنایی و دنیایی مملو از زیستن با شادمانی، گریستن و اندوه قصه‌گوها است و قصه‌گویان ناقلان هویت دینی، ملی و ارزش‌های اخلاقی هستند.

به گزارش کودک پرس ، مجید قناد در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در اردبیل در حال برگزاری است از فعالیت قصه‌گویی به‌عنوان بهترین ابزار تربیتی مربیان یاد کرد و  قابلیت‌های مربیان قصه‌گو را بستری مناسب  برای توانمندسازی آینده‌سازان دانست.

وی افزود: دنیای قصه، جهان رنگ‌ها، دانایی و روشنایی و دنیایی مملو از زیستن با شادمانی، گریستن و اندوه قصه‌گوها است.

 مجری و کارگردان برنامه‌های کودک و نوجوان اظهار داشت: قصه‌گویان  ناقلان هویت دینی، ملی و ارزش‌های اخلاقی هستند که مخاطبانشان را به‌افتخار ورزی به باورهای دینی و ملی دعوت می‌کنند.

قناد با اشاره به راهکارهای مناسب برای حمایت از قصه‌نویسان و توجه به نیازهای نسل حاضر اظهار داشت: ایجاد پیوند میان نسلی، آموزش  مهارت‌های زندگی و افزودن بر گنجینه‌ی واژگانی کودکان را از دست آورده‌ای پشتیبانی از نویسندگان عرصه کودک و نوجوان است.

وی  زمینه رشد خلاقیت و تفکر، بیان نیازها، حرکت به‌سوی آینده بهتر و آموزش راه‌های ارتباط اولیا با فرزندان را ره‌آورد تلاش در زمینه حمایت از خالقان آثار کودک و نوجوان محوردانست .

مجری برنامه های کودک و نوجوان گفت: جشنواره‌های قصه‌گویی کانون که با محوریت کتاب اجرا می‌شود، نقشی سازنده در پیش برد برنامه‌ها و نیل به اهداف عالیه‌ی  فعالان این عرصه دارد.

 

مرحله منطقه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای ۱۹ و ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۷  در 30 مدرسه و برای بیش از ۱۵۰۰  دانش‌آموز و اولیای آنان برگزارمی‌شود و قصه‌گویانی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، زنجان، گیلان و اردبیل در این جشنواره شرکت‌دارند.

 

 

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار