184985
۱۹ آبان ۱۳۹۷

كانون پرورش فكری در حوزه خلاهای فرهنگی نقش‌آفرینی کند

سرپرست فرمانداری یزد با بیان اهميت افزايش فعالیت‌های كانون استان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: لازم است كانون پرورش فكری كودک و نوجوان در حوزه باورهای اجتماعی و خلأهای فرهنگی نقش‌آفرینی داشته باشد.

به گزارش کودک پرس ، عباس حیدری، سرپرست فرمانداری یزد در دیدار با پیغمبری مديركل كانون پرورش فکری كودكان و نوجوان استان يزد، با بیان اينكه شکل‌گیری ساختار فكري و فرهنگي نسل جوان و نوجوان به عنوان آینده‌سازان و مديران آتي بايد اصولي و اساسي باشد اظهار کرد: كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان مركزي مهم براي انديشه ورزي، خلاقيت و تفكر و تأمل است و ضروري است اين مركز موردتوجه همگاني قرار گيرد.

وي استرس زدايي و دوري از فعالیت‌های تک‌بعدی را از ویژگی‌های ديگر كانون فكري برشمرد و افزود: كودكان امروز بر يكديگر و جامعه اثرگذاري بالايي دارند و كانون به‌واسطه آموزش‌های فراگير می‌تواند به‌صورت غیرمستقیم اثرات مثبتي بر تمام جامعه داشته باشد.
اين مقام مسئول بابیان اهميت افزايش فعالیت‌های كانون استان در حوزه‌های فرهنگي و اجتماعي ادامه داد: لازم است كانون پرورش فكري كودك و نوجوان در حوزه باورهاي اجتماعي و خلأهای فرهنگي نقش‌آفرینی داشته باشد.

سید حسین پیغمبری، مديركل كانون پرورش فکری كودكان و نوجوانان استان يزد نيز بابیان برخي ویژگی‌های مركز استان اظهار كرد: كانون پرورش فكري كودك در مسيري گام نهاده كه روزبه‌روز پيشرفت كرده است.

پیغمبری اهميت جايگاه و نقش تأثیرگذار اين مركز بر جامعه هدف خود را يادآور شد و از آمادگي انعقاد تفاهم‌نامه كانون پرورش فكري استان با فرمانداري يزد به عنوان بازوان فكري و اجرايي فرهنگي خبر داد.
وي بابیان اينكه اين كانون توان هدف‌گذاری و اجراي برنامه‌های مدت در حوزه كودك و نوجوان را دارد از خيرين و واقفان خواست تا با ايجاد فرهنگ‌سرا و موزه ظرفيت اين مركز را در خدمت‌رسانی بيشتر به جامعه هدف ارتقا دهند.

یادآور می شود كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان يزد با فعالیت‌های چهل‌وسه گانه خود در ۲۴ مركز به دانش آموزان خدمت‌رسانی می‌کند.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار