184876
۱۵ آبان ۱۳۹۷
مدیر عامل بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل؛

۲۶۰ کودک سرطانی تحت پوشش بنیاد حمایت از کودکان سرطانی قرار دارند

مدیر عامل بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل از تحت پوشش بودن ۲۶۰ کودک سرطانی در موسسه بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، جواد قرآن نویس، مدیر عامل بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل با بیان اینکه تاکنون ۲۶۰ کودک سرطانی شناسایی و تحت حمایت این موسسه قرار گرفته اند اظهار داشت: تمامی خدمات درمانی، دارویی و شیمی درمانی این کودکان توسط خیرین این بنیاد تامین می شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم سایر ادارات و نهاد های دولتی و غیر دولتی با مراجعه و کمک به این موسسه ما را در حمایت از کودکان سرطانی یاری کنند.

مدیر عامل بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل همچنین از احداث بیش از ۳۶۰ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز خبر داد و افزود: در طی این هفته جاری ۲ مدرسه ۶ کلاسه در حاشیه شهر اردبیل افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

قرآن نویس افزود: بنیاد حمایت از کودکان سرطانی در سال ۸۵ فعالیت های خود را رسما آغاز و تاکنون در حوزه های درمانی و حمایتی از سوی خیرین، توانسته اقدامات مطلوبی را انجام دهد.

 

وی با اشاره به پوشش کامل مالی بنیاد در حوزه درمانی و رفاهی کودکان مبتلا به سرطان در این استان تصریح کرد: امروز هیچ کودک سرطانی در اردبیل به لحاظ مالی و درمانی مشکلی نداشته و تمام هزینه های درمانی آنها از سوی خیرین و توسط بنیاد پرداخت می شود.

مدیر عامل بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل افزود: تمام هزینه های بیمارستانی دولتی و غیردولتی، دارو، آزمایشگاه، پاتولوژی، سی تی اسکن، ام آر آی و رادیولوژی کودکان مبتلا به سرطان و نیز اعزام این کودکان به مراکز درمانی محک تهران، مشهد و بوشهر از سوی این بنیاد پرداخت می شود.

 

قرآن نویس در عین حال با اشاره به محدودیت فضای بیمارستانی در اردبیل برای کودکان سرطانی، ایجاد اولین کلینیک تخصصی کودکان سرطانی در اردبیل را ضروری خواند و بر لزوم حمایت مسئولان و دستگاه های مرتبط برای راه اندازی این مرکز تاکید کرد.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار