184862
۱۵ آبان ۱۳۹۷

از سوی سازمان مردم نهاد جوان باور کویر یزد، نقاشی ۱۷۰ متر کودکان به مناسبت ۱۳ آبان

از سوی سازمان مردم نهاد جوان باور کویر یزد و در حضور معاون استاندار و جمعی از مسئولین استان، کودکان بهادران مهریز به مناسبت ۱۳ آبان ماه نقاشی ۱۷۰ متری با موضوع گرامیداشت این روز و مبارزه با استکبار جهانی کشیدند.

به گزارش کودک پرس ، احمد طالبی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در این رابطه گفت: به مناسبت بزرگداشت وقایع 13 آبان مسابقه نقاشی و کاریکاتور به طول 170 متر با مشارکت موسسه مردم نهاد جوان باور کویر و شوراها اسلامی و دهیاری های دهستان با حضور محمدعلی طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ،رستگاری فرماندار مهریز و جمعی دیگر از مسئولین در ورزشگاه شهدا بهادران برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه فرهنگی که بر روی کاغذی به طول 17 متر انجام شد، ۴۰۰ دانش‌آموز مشارکت داشتند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: آموزش هایی که حال حاضر در جامعه وجود دارد و جامعه هدف آن نوجوان و جوان هست کارایی و اثربخشی خود را از دست داده و باید دنبال روش نوین در این باره بود.

 

طالبی در ادامه خاطرنشان کرد: با همکاری با این موسسه تلاش داریم نحوه آموزش مبانی و مفاهیم انقلابی، اجتماعی را در قالب مسابقات، جشنواره ها و طرح های مشارکتی با نهاد های مدنی در آینده نزدیک اجرا کند.

 

 

 

 

منبع: پایگاه خبری ورزش و جوانان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار