184850
۱۵ آبان ۱۳۹۷

سه کودک سوری در بمباران ائتلاف آمریکایی کشته شدند

جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی آمریکا به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش با بمباران شهرک الشعفه در استان دیرالزور سه کودک سوری را کشتند.

به گزارش کودک پرس ، منابع محلی روز دوشنبه اعلام کردند که جنگنده های ائتلاف، امروز شهرک الشعفه در حومه دیرالزور را بمباران کردند که بر اثر آن سه کودک کشته شدند.
ائتلاف آمریکایی همچنین امروز شهر ‘هجین’ سوریه را با بمب های ‘فسفر سفید’ هدف حمله قرار داده است.
سانا به نقل از منابع محلی اعلام کرد: ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا به جنایت های خود به بهانه مبارزه با گروه تروریستی ‘داعش’ در سوریه ادامه می دهد.

به گفته این منابع، این ائتلاف، شهرک هجین در جنوب شرق استان ‘دیرالزور’ سوریه را با بمب های ممنوعه حاوی فسفر سفید هدف قرار داده است.

جنگنده های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا دو شب قبل نیز با بمباران شهرک هجین در حومه دیرالزور 15 شهروند سوری از جمله تعدادی زن و فرزند را کشتند.
در حمله هوایی ائتلاف آمریکایی همچنین تعداد زیادی از خانه های مردم در این مناطق تخریب شدند.
بمباران مداوم منازل غیرنظامیان بی‌گناه توسط جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی در راستای کمک به تروریست‌های داعشی صورت می‌گیرد.
جنگنده های ائتلاف بین المللی 10 روز گذشته نیز در حمله به مناطق مسکونی در همین روستای السوسه در استان دیرالزور سبب تلفات غیرنظامیان شدند.

این ائتلاف نظامی از اوت سال 2014 میلادی به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش و خارج از چارچوب سازمان ملل متحد و بدون هماهنگی با دولت سوریه بسیاری از شهروندان بی گناه سوری را در استان های الرقه، دیرالزور و حلب به خاک و خون کشیده و بسیاری از زیربناهای این کشور را تخریب کرده است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار