184838
۱۵ آبان ۱۳۹۷

شکایت از مستخدم کودک‌آزار

پرونده پسر ۶ ساله که والدینش مدعی هستند از سوی مستخدم مهدکودک مورد آزار و اذیت قرار گرفته از سوی قضات شعبه دوازدهم دادگاه کیفری در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت.

به گزارش کودک پرس ،  4 آبان وقتی مادر «یاسین» کوچولو دنبال پسرش به مهدکودکی در ولنجک رفت متوجه غیبت عجیب او در ساختمان شد. وی به جست و جوی کودکش پرداخت تا اینکه دقایقی بعد او را در حالی که گریان و وحشتزده بود دست در دست خدمتکار مهدکودک پیدا کرد.

آن زمان کسی متوجه اتفاقی که پیش آمده بود نشد اما وقتی پدر «یاسین» همان روز در حال حمام کردن بچه بود، به بی‌قراری پسرش شک کرد و دریافت که او مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. از آنجا که آخرین بار او را همراه مستخدم مهد کودک دیده بودند این فرضیه که وی عامل این جنایت سیاه بوده قوت گرفت.

بنابراین بلافاصله از وی شکایت کردند.  با شکایت این خانواده به پلیس، پرونده به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی تولیت وبا حضور قاضی ملکی مستشار ارشد ارسال شد. قضات پس از شنیدن اظهارات پدر این کودک و ادعای آنها مبنی بر آزار جسمی و روانی فرزندشان توسط خدمتکار مهد، دستور معاینه «یاسین» را صادر کردند و پرونده به پزشکی قانونی ارسال شد.

 

بدین ترتیب در صورتی که پزشکان صحت این موضوع را تأیید کنند مرد خدمتکار در شعبه دوازدهم محاکمه خواهد شد.

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار