موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
184768
۱۵ آبان ۱۳۹۷

آغاز بازبینی آثار ارسال شده به جشنواره موسیقی نوای خرّم

مرحله بازبینی آثار متقاضی حضور در پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) با معرفی اعضای هیات انتخاب این دوره آغاز شد.

به گزارش کودک پرس ، مرحله بازبینی آثار متقاضی حضور در پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) با معرفی اعضای هیات انتخاب این دوره آغاز شد. در این دوره رضا خرم، بردیا صدرنوری و ناصر ایزدی آثار هنرمندان شرکت‌کننده در بخش‌های مختلف را برای حضور در بخش نهایی مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و استفاده از نمونه‌ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی برای هنرمندان گروه سنی زیر ۱۸ سال ۸ تا ۱۶ آذر ماه سال سال ۹۷ توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» در فرهنگسرای نیاوران تهران و تالار وحدت برگزار می شود.

 

در این دوره از جشنواره که با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان دوستداران موسیقی اصیل ایرانی است، نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) می‌توانند با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام استادان روح‌الله خالقی، مجید وفادار، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرّم، حبیب‌الله بدیعی، پرویز یاحقی و اسدالله ملک که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت کنند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار