184747
۱۵ آبان ۱۳۹۷

۱۱هزار و ۹۶۸ ایتام و فرزندان محسنین؛ تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌غربی

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۱۱هزار و ۹۶۸ کودک یتیم و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند، گفت: از این تعداد، پنج هزار و ۹۹۲ نفر یتیم و پنج‌هزار و ۹۷۶ نفر تحت‌ عنوان فرزندان محسنین شناسایی و تحت حمایت قرار گرفته‌اند.

به گزارش کودک پرس ، عزیز سهندی، مدیر کل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح اکرام یتام و محسنین در استان، افزود: طی نیمه نخست سال‌جاری، ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام ایتام و طرح محسنین، از سوی خیران و حامیان نیکوکار به حساب حساب ایتام نیازمند و فرزندان محسنین پرداخت شده که این رقم نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، ۲۶ درصد افزایش یافته است.
وی بابیان اینکه ۱۱هزار و ۹۶۸ کودک یتیم و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند، گفت: از این تعداد، پنج هزار و ۹۹۲ نفر یتیم و پنج‌هزار و ۹۷۶ نفر تحت‌عنوان فرزندان محسنین شناسایی و تحت حمایت قرار گرفته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) آذربایجان‌غربی بااشاره به پرداخت مستمری برای مددجویان استان، تصریح کرد: طی هفت‌ماهه نخست سال‌جاری، نزدیک به ۹۴ میلیارد تومان مستمری به مددجویان آذربایجان‌غربی پرداخت شده است.
وی ادامه داد: برای نیمه دوم امسال، بر اساس الزامات بودجه، نزدیک به ۱۰۸ میلیارد تومان به‌منظور پرداخت مستمری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی در نظر گرفته شده است.

سهندی با تأکید بر افزایش مستمری دریافتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، بیان کرد: از تیرماه سال جاری، مستمری بیش از ۵۴ هزار خانوار تحت حمایت‌ این نهاد با افزایش ۱۴ درصدی به همراه یارانه‌ها به‌حساب آن‌ها واریز شده است.

وی با اشاره به تعداد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان، اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۲۸ هزار و ۷۹۹ نیازمند در آذربایجان‌غربی، تحت پوشش کمیته امداد بوده و از این نهاد مستمری دریافت می‌کنند و تمام تلاش کمیته امداد، ارتقای سطح رفاه خانواده‌های تحت حمایت و کمک به رفع مشکلات آنان در ابعاد مختلف زندگی است.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار