184731
۱۵ آبان ۱۳۹۷
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران:

۲۵ درصد مدارس تهران فرسوده هستند

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: یک چهارم مدارس تهران فرسوده هستند و باید نسبت به نوسازی و مقاوم‌سازی این مدارس اقدام شود.

به گزارش کودک پرس ، زهرا نژادبهرام در تذکرات پیش از دستور نود هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک سیزده آبان روز دانش‌آموز اظهار داشت: شهر تهران دارای مدارس فرسوده‌ای است که در جلسات قبلی شورای شهر نیز در این خصوص تذکر داده‌ام.

وی ادامه داد: یک‌هزار واحد مرکز آموزشی در تهران وجود دارد که در بافت فرسوده قرار گرفته است و دارای فرسودگی هستند و نیاز به مقاوم‌سازی و نوسازی دارند.

وی گفت: یک چهارم مدارس تهران با  مشکل فرسودگی مواجه هستند و این مدارس بیشتر در مناطق ۱۱، ۱۰، ۹، ۱۲ و ۱۴ وجود دارند.

 

نژادبهرام افزود: با توجه به اینکه دانش‌آموزان در این مدارس حضور پیدا می‌کنند، لذا جان آنها در خطر است و باید هر چه زودتر این مدارس نوسازی و بهسازی شوند.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران بیان داشت: شهرداری وظیفه دارد مکان هایی که ایمنی لازم را ندارند، دستور تخریب، نوسازی و یا جلوگیری از فعالیت در آن ساختمان را بدهد. ایمنی شرط اول است و شهرداری باید در اسرع وقت، مدارس فرسوده را در ستادهای نوسازی و بهسازی بررسی و اقدامات لازم را انجام دهد.

 

وی گفت: چه تکریمی بالاتر از اینکه محل تحصیل دانش‌آموزان ایمن باشد و از شهردار تهران می‌خواهم نسبت به این مهم دستور عاجل بدهند.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار