موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
184504
۱۴ آبان ۱۳۹۷
با حکم رییس بیست‌ویکمین دوره؛

داوران بخش منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند

با حکم محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رییس بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، داوران بخش منطقه‌ای این جشنواره‌ معرفی شدند.

به گزارش کودک پرس ، بر اساس این احکام، علی خانجانی از قصه‌گویان، نویسندگان و پژوهش‌گران حوزه کودک و نوجوان، به عنوان رییس هیات داوران مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، حسن دولت‌آبادی از نویسندگان حوزه کودک و نوجوان، مجید قناد مجری با سابقه برنامه‌های کودک تلویزیون، محمدرضا یوسفی نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودکان و نوجوانان، علی کاشفی‌خوانساری نویسنده‌، شاعر، پژوهش‌گر و منتقد حوزه ادبیات کودک و نوجوان و سارا روستاپور مجری برنامه‌های کودک و نوجوان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، به عنوان داوران بخش منطقه‌ای انتخاب شدند.

بر این اساس، حسن دولت‌آبادی و مجید قناد، داوران منطقه 1 هستند که در استان اردبیل و در تاریخ‌های 19 و 20 آبان 1397 برگزار می‌شود، خواهند بود.

محمدرضا یوسفی و مجید قناد، داوری جشنواره منطقه 2 را بر عهده خواهند داشت که در استان مرکزی و در تاریخ‌های 22 و 23 آبان برگزار می‌شود.

حسن دولت‌آبادی و مجید قناد، به عنوان داوران منطقه 3 که در استان خوزستان و در تاریخ‌های 30 آبان و اول آذر برگزار می‌شود، خواهند بود.

داوری منطقه 4 که در استان کرمان و در تاریخ‌های 6 و 7 آذر برگزار می‌شود بر عهده علی کاشفی‌خوانساری و مجید قناد است و مسئولیت داوری قصه‌های منطقه 5 که در روزهای سوم و چهارم آذر در مازندران برگزار می‌شود به علی کاشفی‌خوانساری و سارا روستاپور سپرده شده است.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار