1844
۳۰ مرداد ۱۳۹۵

کمک ۵۰ میلیاردی بهزیستی به مهدهای کودک‌ محروم

حبیب‌الله فرید: 17 هزار مهد کودک داریم که از این تعداد 7 هزار مهدکودک در روستاها هستند و 1200 مهدکودک حاشیه‌ای در اطراف شهرها داریم.

وی افزود: 50 میلیارد تومان برای یک وعده غذای گرم در روستامهدها و مهدهای مناطق حاشیه نشین در نظر گرفته شده، که امسال با توجه به دستور مقام معظم رهبری برای توجه بیشتر به مناطق حاشیه ای، پوشش یک وعده غذای گرم برای تمامی مهدهای حاشیه ای انجام می گیرد.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: تمام حمایت‌های خود را برای اجرای عدالت اجتماعی به مهدهای حاشیه‌ای برده‌ایم و درصدی از شهریه‌ مهدکودک‌ها را خودمان پرداخت می‌کنیم. سال گذشته 13 میلیارد تومان و امسال 17 میلیارد تومان از شهریه مهدها را کمک می‌کنیم که حدود 20 تا 30 درصد می‌شود.

فرید گفت: 7 استان محروم که مشکلات تغذیه‌ای دارند مانند استان‌های ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان که دارای روستامهد هستند یک وعده غذای گرم توزیع کرده‌ایم.

وی ادامه داد: بحث مهدهای قرآنی هم به شدت پیگیری می‌شود به طوری که در استان سیستان و بلوچستان 100 مهد قرآنی راه‌اندازی شده است.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: در تمام مهدکودک‌ها مباحث محتوایی و آموزشی ارائه می‌شود و در مورد علوم ریاضی و دینی با کودکان صحبت می‌شود و این طور نیست که مهدکودک‌ها محتوای قرآنی نداشته باشند.

 

 

 

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار