184340
۱۳ آبان ۱۳۹۷
حسین محب اهری:

جشنواره تئاتر، کودکان همدانی را خلاق‌تر کرده است

بازیگر تلویزیون و سینما گفت: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به خوبی وظیفه خود را انجام داده و توانسته کودکان همدانی را خلاق‌تر کند.

به گزارش کودک پرس ، حسین محب اهری اظهار داشت: کودکان استان همدان چند قدم از کودکان دیگر نقاط کشور جلو ترهستند و مفاهیم هنر و تئاتر را بهتر درک می کنند.

وی افزود: کودکان همدان دید بازتری نسبت به بقیه کودکان دارند و این از برکات برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در این شهر است.
محب اهری با بیان اینکه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به میزبانی همدان هر سال پیشرفت های خوبی داشته و با روند رو به رشدی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: کودکان دیگر مناطق ایران از وجود چنین برنامه ای محروم هستند و کودکان همدانی باید قدر جشنواره را بدانند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه در هر دوره شاهد گسترش کمی و کیفی بخش های اصلی و جنبی جشنواره هستیم یادآوری کرد: همدان میزبان شایسته ای برای جشنواره تئاتر کودک است و به همت مسئولان امسال حفظ و رعایت حقوق اجتماعی و شهروندی کودکان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

حسین محب اهری سال هاست به عنوان بازیگر در آثار سینمایی و تلویزیونی بازی می کند. دهه شصتی ها این بازیگر را با برنامه نمایشی مبصر چهار ساله کلاس می شناسند، اما او در آثاری مانند محله بهداشت، سربداران، باجناق ها، چاق و لاغر، پایتخت، معمای شاه، اسپاگتی در هشت دقیقه، وقتی همه خواب بودیم، پسر آدم دخترحوا و. . . بازی کرده است.

 

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان با شعار«کودک و حقوق اجتماعی» به دبیری مریم کاظمی از 28 آبان تا چهارم آذر ماه امسال به میزبانی همدان برگزار می شود.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار