184216
۱۲ آبان ۱۳۹۷
مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان:

۲۲۰۰ کودک گرمساری از خدمات کتابخانه سیار بهره‌مند شدند

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، بابیان اینکه دو هزار و ۲۰۰ کودک گرمساری از خدمات کتابخانه سیار بهره‌مند شدند، گفت: هدف این کتابخانه ترویج فرهنگ مطالعه است.

به گزارش کودک پرس ، مهدی جمال غروب پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران درباره بهره‌مندی دو هزار و ۲۰۰ کودک و نوجوان از کتابخانه‌ی سیار روستایی گرمسار، تأکید کرد: امکانات و تجهیزات کتابخانه سیار در گرمسار توانسته از ابتدای سال جاری تاکنون  در روستاهای غرب استان سمنان خدمات خوبی را ارئه کند که برای مثال می توان به تحت پوشش قرار گرفتن دانش‌آموزان ۱۲ مدرسه از ۱۲ روستای علی‌آباد، رستم‌آباد، کهن‌آباد، جلیل‌آباد، هشت‌آباد، شه‌سفید، داورآباد، یاتری، چشمه‌نادی، جنت‌آباد، فروان و چندآب و… اشاره کرد.

وی افزود: ۱۸۰ دانش‌آموز دختر و پسر در سال تحصیلی جدید عضو کتابخانه سیار روستایی گرمسار شدند و عضویت ۲۴۶ دانش‌آموز نیز تمدید شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با بیان اینکه کتابخانه‌ سیار خدمات عمومی و جنبی، گذران اوقات فراغت و سرگرمی فکری کودکان و نوجوانان روستایی را در کنار مطالعه ارائه می‌کند، بیان کرد: این کتابخانه امکان کتاب‌خوانی را برای کودکان روستایی فراهم می‌کند که این امر در راستای افزایش سرانه مطالعه مؤثر است.

جمال گفت: در تابستان گذشته دو هزار و ۷۲۲ کودک گرمساری در برنامه‌های کانون پرورش فکری تابستان سال جاری شامل نمایش فیلم، روخوانی و معرفی کتاب، کاردستی، نقاشی، قرآن و … شرکت کردند.

کتابخانه سیار روستایی کانون گرمسار، تعداد هشت‌هزار و ۳۲۴ جلد کتاب دارد.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار