موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
184191
۱۲ آبان ۱۳۹۷
مریم کاظمی خبر داد

رونمایی از شعار بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

مریم کاظمی دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از آیین رونمایی شعار بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان که «کودک و حقوق اجتماعی» است با حضور هنرمندان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مریم کاظمی اظهار داشت: آوردن شعار جشنواره در محتوای پوستر مرسوم نیست اما به لحاظ اهمیت حقوق اجتماعی کودکان و تبیین این موضوع در پوستر بیست و پنجمین دوره جشنواره آورده شده است.

وی افزود: طراحی پوستر را مرضیه سرمشقی از گرافیست های خوب کشورمان به عهده داشت و پیش از این اقلام تبلیغاتی جشنواره عروسکی «یونیما» به دبیری مرضیه برومند را طراحی کرده است.

کاظمی گفت: آیین رونمایی از پوستر جشنواره در 12 آبان با حضور هنرمندانی از سطح کشور مانند حسین محب اهری و مجید قناد در فضایی شاد و با نشاط با حضور دانش آموزان همدانی برگزار می شود.
دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: در این برنامه هدیه های ویژه ای شامل نوشت افزار، ظرف غذا و فلاکس چای برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان با شعار«کودک و حقوق اجتماعی» به دبیری مریم کاظمی از 29 آبان تا چهارم آذر ماه امسال به میزبانی همدان برگزار می شود.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار