184019
۱۰ آبان ۱۳۹۷

نامه دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی به نوجوانان عراقی

دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی که در پیاده‌روی اربعین هم شرکت کردند با نوشتن نامه‌ای به نوجوان عراقی از خدمات آن‌ها در مسیر پیاده‌روی تشکر کردند.

به گزارش کودک پرس ، پس از برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی دانش آموزان انجمن‌های اسلامی که در پیاده روی اربعین هم شرکت کردند در اقدامی به نوجوان عراقی نامه نوشتند از خدمات آن‌ها در مسیر پیاده روی تشکر کردند.

متن نامه دانش آموزان انجمن‌های اسلامی به دانش آموزان عراقی به شرح زیر می‌باشد:

هُوَالَطیف

نامه دانش آموزان انجمن‌های اسلامی به نوجوانان عراقی

برادران و خواهران دینی ما، سلام. مرحبا بر اعتقادتان، مرحبا بر باورتان، مرحبا به حبتان که حماسه‌ی زیبای خدمت گزاری به زائران اربعین حسینی را رقم زده است.
با اینکه این روز‌ها خیلی‌ها می‌خواهند برادری مان را انکار کنند و بینمان تفرقه بیندازند، اما ما دانش آموزان انجمنی به نمایندگی از تمام دانش آموزان ایران سپاسگزار تک تک لحظاتی هستیم که شما خالصانه، در راه خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین، پا به میدان گذاشتید و مصداق بارز «بِنَفسی اَنتَ وَ اَهلی وَ مالی» شدید. قدردان آن دست‌هایی هستیم که عاشقانه گرد و غبار کفش‌ها و پا‌های زائران ابی عبدالله را پاک می‌کند. چه زیبا تفسیر کرده اید لبیک یا حسین را!

خواهر و برادر دینی ام، این اُخُوَت ایمانی ثابت کرده که می‌تواند جهانی را تغییر دهد و مشت محکمی باشد بر دهان آنانی که بر سرِ نابودی مان پیمان بسته اند؛ آنانی که هرساله رزمایش شیعیان در اربعین نقشه هایشان را نقشه بر آب کرده است. محبت حسین علیه السلام قلبهایمان را به هم پیوند می‌دهد. عشق حسین علیه السلام درونمان انقلاب کرده است. آنان که کینه در دل دارند و نمیدانند که حب الحسین یجمعنا … حرارتی در قلبهایمان جوانه زده که هرگز سرد نخواهد شد.
در آخر به قول سیدنا و قاعدنا امام خامنه‌ای شاید شما را نشناسیم، اما همه تان را دوست می‌داریم. به امید اینکه همه ما مسلمانان، متحد و یک صدا در مقابل استکبار و دشمنان اسلام مشمول نصرت الهی گردیم چرا که نحن انصار المهدی «عج»

وَالسَلامُ عَلیکُم وَ رَحمَتُ الله وَ بَرکاتُه.
دانش آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان جمهوری اسلامی ایران.

 

 

 

 

منبع: میزان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار