183767
۰۹ آبان ۱۳۹۷

هدف از اجرای جشنواره نوجوان خوارزمی شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است

محمود شهبازی در این مراسم ضمن تسلیت اربعین حسینی گفت: هدف آموزش و پرورش در کنار آموزش رسمی، اجرای طرح‌های مختلف در مقاطع تحصیلی برای درگیر کردن همه دانش‌آموزان و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود است.

به گزارش کودک پرس ، محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان خوارزمی ناحیه یک گفت: هدف از اجرای طرح در آموزش و پرورش بسترسازی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است.

محمود شهبازی در این مراسم ضمن تسلیت اربعین حسینی گفت: هدف آموزش و پرورش در کنار آموزش رسمی، اجرای طرح های مختلف در مقاطع تحصیلی برای درگیر کردن همه دانش آموزان و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود است.

وی افزود: این طرح ها بزنگاه هایی هستند که بسترسازی اجرای آنها به منظور بروز خلاقیت، نوآوری و استعدادهای نهفته دانش آموزان ضروری است.

معاون آموزش متوسطه استان از اجرای موفقیت آمیز طرح نوجوان خوارزمی در مقطع اول متوسطه اظهار امیدواری کرد و افزود: یکی از اهداف مستتر و مهم این طرح ها شناسایی و آماده سازی دانش آموزان برای هدایت تحصیلی و انتخاب رشته هوشمندانه و مورد علاقه آنهاست که اگر در فاز عملیاتی آن درست عمل کنیم، نتیجه آن اشتغال زایی درست بر اساس نیاز جامعه خواهد بود.

شهبازی خاطرنشان کرد: همه ساله ما شاهد درخشش دانش آموزان و همکاران فرهیخته در سطح کشور هستیم و امسال نیز در محور بازارچه های دانش آموزی دانش آموز ساعی ناحیه یک، مقام اول کشوری را از آن خود کرده است.

همچنین مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک در آغاز مراسم، ضمن خیرمقدم و تقدیر و تشکر از برگزیدگان و عوامل اجرایی این طرح گفت: دانش آموزان و همکاران فرهنگی همه ساله در جشنواره نوجوان خوارزمی در شش محور پژوهش، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، دست سازه، مسابقات آزمایشگاهی و طرح برتر و بازارچه های دانش آموزی به رقابت می پردازند.

حاتمی تشریح کرد: در سال تحصیلی 97-96، 13 نفر از دانش آموزان تلاشگر ناحیه و 2 نفر از همکاران فرهیخته به مرحله استانی راه یافتند و 9 نفر از این شرکت کنندگان موفق به کسب رتبه های استانی شدند.

وی در پایان افزود: ما مفتخریم که دانش آموز سخت کوش این ناحیه به کسب مقام اول کشوری در محور بازارچه های دانش آموزی نائل شده و امیدواریم با اجرای این طرح ها و کسب موفقیت ها بتوانیم به اهداف آموزش و پرورش دست یابیم.

گفتنی است در پایان مراسم از برگزیدگان و مقام آوران جشنواره نوجوان خوارزمی تجلیل بعمل آمد.

منبع: برنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار