183122
۰۵ آبان ۱۳۹۷

عاملان تعرض به دختر دانش‌آموز در یک قدمی چوبه دار

حکم اعدام دو پسر شرور که با فریب دختری نوجوان او را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند از سوی قضات شعبه ۴۳دیوانعالی، مهر تأیید خورد.

به گزارش کودک پرس ،  نوزدهم آذر سال 93 دختر دانش‌آموزی سراسیمه به اداره پلیس ورامین رفت و گفت: سه پسر مرا با خودروی تیره رنگی ربوده و به مکان نامعلومی بردند و دو نفر از آنها به من تجاوز کردند.
به‌دنبال شکایت دختر نوجوان خیلی زود هر سه متهم دستگیر و به اتهام زنای به‌عنف در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند. در نخستین مرحله از محاکمه، متهمان از اتهام تجاوز تبرئه شدند اما قضات دیوانعالی این حکم را رد کرده و با توجه به نقض این حکم بار دیگر پرونده در شعبه دیگری از دادگاه کیفری روی میز قضات قرار گرفت.

در آغاز جلسه نگار به‌ عنوان شاکی پرونده به دادرسان دادگاه گفت: من با پسر جوانی به‌ نام سعید دوست شدم، او چند بار مرا از مدرسه به خانه رساند تا اینکه یکبار او و دوستانش مرا سوار خودروی تیره رنگی کردند و به زور به مکان نامعلومی بردند و سعید و یکی از دوستانش به‌ نام فرید به من تجاوز کردند.

پس از محاکمه دو پسر جوان با توجه به مدارک پزشکی قانونی که حاکی از تجاوز بود سعید 23ساله و فرید 20 ساله به اتهام زنای به‌ عنف به اعدام محکوم شدند.

 

این حکم سرانجام با مهر تأیید قضات شعبه 43 دیوانعالی کشور روبه‌رو شد و دو متهم شیطان صفت در یک قدمی چوبه مرگ قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار