183091
۰۳ آبان ۱۳۹۷

توجه به آموزه‌های دینی در مهد‌های کودک قزوین تقویت می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: در مهد‌کودک‌ها باید در کنار تمام آموزش‌های مختلف ابلاغی از سوی سازمان بهزیستی کشور و مهارت‌های اجتماعی و گفتگو متقابل که اجرا می‌شود، آموزه‌های دینی و اسلامی نیز مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا وارثی در همایش عاشورایی سه ساله های حسینی که در حسینیه آمنه خاتون(سلام‌الله علیها) استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های جدی سازمان بهزیستی، توجه به برنامه‌های اجرایی در مهاد کودک استان است چرا که کودکان سنی طلایی را سپری کرده و در حال رشد و تعالی هستند.

وی عنوان کرد: در این مهد‌کودک‌ها باید در کنار تمام آموزش‌های مختلف ابلاغی از سوی سازمان بهزیستی کشور و مهارت‌های اجتماعی و گفتگو متقابل که اجرا می‌شود، آموزه‌های دینی و اسلامی مورد توجه قرار گیرد چرا که امروزه شاهد وجود اینگونه خلاها در نسل‌های قبل هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه آشنایی با مباحث پایه اسلام و مباحث دینی دیگر که در حد هضم کودکان باشد، از جمله برنامه‌های ما در مهدهای کودک می‌باشد، افزود: مربیان مهدهای کودک با وجود مسئولیت سنگینی که برعهده دارند، با الگو رفتاری خود می‌توانند بهترین مصداق، معلم و مدرس درست رفتاری باشند.

 

وارثی افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته در این مراسم، این نسل را که آینده اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره را خواهند ساخت با حماسه عاشورایی و فرهنگ عاشورا آشنا می‌کنیم.

 

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: تاسوعا، عاشورا و ایام سوگواری 72 تن شهید کربلا از جمله مواردی است که در میان عموم مردم جامعه مورد توجه قرار می‌گیرد چرا حماسه عاشورا همان حماسه ایثار، فداکاری و مهارت‌های احتماعی است که امروز خلاهای ان‌را مشاهده می‌شود و امیدواریم در راستای پیروی از دستورات عاشورایی گام برداریم.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار