183064
۰۳ آبان ۱۳۹۷

کارگاه‌ «پرده‌خوانی رضوی» در مشهد برپا می‌شود

نخستین کارگاه آموزشی مربوط به دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی با عنوان «پرده‌خوانی رضوی» در ایام پایانی ماه صفر در مشهد دایر می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، کارگاه «پرده‌خوانی رضوی» را با حضور جمعی از نقالان جوان خراسان رضوی در ایام پایانی ماه صفر برپا می‌کند.

این کارگاه به عنوان نخستین کارگاه آموزشی دوازدهمین دوره این جشنواره، به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و دبیرخانه جشنواره و همچنین با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و دعوت از برگزیدگان مسابقات نقالی خراسان رضوی در رده سنی دوره دوم دبیرستان برگزار خواهد شد.

این دانش‌آموزان خراسان رضوی در اردوی آموزشی پرده‌خوانی رضوی در روزهای پایانی ماه صفر در مشهد شرکت کرده و افراد برگزیده کارگاه‌های آن در ایام شهادت امام هشتم(علیه‌السلام) در سطح شهر به اجرا برنامه می‌پردازند.

یادآور می‌شود، دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی با همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برای نخستین بار در مشهد برگزار خواهد شد.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه این جشنواره در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) به نشانی مشهد، خیابان خواجه‌ربیع، نبش خواجه‌ربیع 23، مراجعه کنند.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار