182975
۰۳ آبان ۱۳۹۷

دولت از جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان حمایت می‌کند

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، محدود به فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست، همه دستگاه‌های اجرایی همدان در آماده‌سازی، تدارکات و امکانات جشنواره همکاری می‌کنند.

به گزارش کودک پرس؛ سید سعید شاهرخی که در جلسه اعضای ستاد هماهنگی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: امسال شعار «کودک و حقوق اجتماعی» برای این جشنواره نام گذاری شده است.
وی با اعلام اینکه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان یک رویداد فرهنگی بزرگی است، گفت: این حرکت مهم هنری، شایسته حمایت از سوی دولت است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: این رویداد باید انعکاس رسانه ای فراگیر و گسترده ای داشته باشد.
علیرضا درویش نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز با اعلام اینکه، با همکاری و تعامل خوب مسئولان، 70 درصد هزینه های برگزاری بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از محل اعتبارات استانی و بخش بین الملل از سوی ستاد مرکزی جشنواره در تهران تامین می شود، گفت: این جشنواره با توجه به بین المللی بودن آن، نیازمند مشارکت فراگیر همه دستگاههای دولتی و خصوصی است.

وی یادآور شد: تاکنون تفاهم نامه هایی برای همکاری با جشنواره با ادارت و نهادهای استان مانند مخابرات، شهرداری، فرمانداری، آموزش و پرورش و نیروی انتظامی منعقد شده است.

لازم به ذکر است، بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از 29 آبان تا چهارم آذر 1397 و با میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار