182917
۰۲ آبان ۱۳۹۷

۲ تیم پزشکی در حال بررسی علت فوت ۲ کودک اهوازی هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حال حاضر نمی‌توان با اطمینان کامل گفت که فوت ۲ کودک در بیمارستان ابوذر به‌دلیل اشتباه در تجویز دارو یا مصرف داروی تاریخ گذشته باشد‌ و‌ موضوع در دست بررسی است.

به گزارش کودک پرس ، ایرج نظری با بیان اینکه پیرامون فوت 2 کودک بر اثر دارو در اهواز 2 تیم پزشکی در حال بررسی حادثه هستند، اظهار داشت: در حال حاضر نمی‌توان با اطمینان کامل گفت که فوت این دو کودک در بیمارستان ابوذر به دلیل اشتباه در تجویز دارو یا مصرف داروی تاریخ گذشته بوده اما به زودی عامل فوت آن‌ها مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیمارستان تخصصی ابوذر از امکانات ویژه‌ای برای درمان کودکان برخوردار است، افزود: این دو کودک در هنگام ورود به بیمارستان در حالت کمای عمیق قرار داشتند اما به علت وخامت حال آن‌ها کادر پزشکی بیمارستان ابوذر موفق به احیا آنها نشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تصریح کرد: اگر در این باره قصوری از سوی پزشک یا پزشکان صورت گرفته باشد از سوی سازمان نظام پزشکی به‌شدت با آن‌ها برخورد می‌شود.

 

وی ادامه داد: تیم‌های تحقیقاتی در حال مطالعه و بررسی علت مرگ این کودکان هستند و تا نتایج تحقیقات مشخص نشود نمی‌توان اظهار‌نظر کارشناسی کرد و از رسانه‌ها و خبرنگاران استان انتظار داریم که در این موارد کمک حال ما باشد.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار