موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
182872
۰۲ آبان ۱۳۹۷
در مطالعه‌ای جدید بررسی شد؛

کدام شبکه‌های اجتماعی بین نوجوانان محبوب‌ترند

مطالعه‌ای جدید منتشر شده که در این تحقیق میزان محبوبیت و گسترش شبکه‌های اجتماعی بین نوجوانان بررسی شده است.

به گزارش کودک پرس ، نتایج این نظرسنجی نشان می دهد؛ 85 درصد از نوجوانان مورد بررسی از پلت فرم رسانه های اجتماعی اینستاگرام حداقل یک بار در ماه، استفاده می کنند. این در حالی است که این رقم برای اسنپ چت حدود 84 درصد است.

البته با وجود آن که اینستاگرام در حال محبوب شدن است و روندی صعودی را طی می کند، محبوبیت فیسبوک بین جوانان در حال نابودی است. بر اساس نظرسنجی مذکور، فقط 28 درصد از 15 ساله ها فیس بوک را در پاییز سال 2018 استفاده می کنند ، این در حالی است که نرخ استفاده از فیسبوک بین نوجوانان تا دو سال پیش بالغ بر 40 درصد بود.

جالب است بدانید به علت افزایش محبوبیت اینستاگرام ، تعداد درخواست های بازاریابان برای تبلیغات در این پلتفرم رو به افزایش است. اینستاگرم همچنان نشان دهنده تسلط در فروش است، زیرا نوجوانان به طور عجیبی ترجیح می دهند مارک های محبوب خود را از کانال اینستاگرام تهیه کنند.

حدود 70 درصد از نوجوانان می گویند ترجیح می دهند با  اینستاگرام محصولات محبوب خود را یافته و سفارش دهند. این بررسی در ایالات متحده آمریکا  روی حدود 8،600 نوجوان با میانگین سنی 16 سال انجام شده است.

 

 

نمودار محبوبیت شبکه های اجتماعی 

جالب است بدانید آمازون نیز با  47 درصد، محبوب ترین وب سایت خرید بود و نایک با 5 درصد در رتبه دوم ایستاده است.

در بخشی دیگر از این پژوهش می بینیم که نوجوانان هر روز 38 درصد از وقت خود را صرف تماشای نتفیلیکس می کنند، که 33 درصد از آنها از یوتیوب استفاده می کنند.

اپل نیز  سهم خود را از بازار ساعت مچی در میان نوجوانان به 17 درصد افزایش داد و در رتبه دوم قرار گرفت.نایک نیز جایگاه خود را  به عنوان شماره یک خرده فروشی در بین نام تجاری محبوب در میان نوجوانان ثبت کرد.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار