182813
۰۲ آبان ۱۳۹۷

برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی در یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: بیش از ١٢٠٠٠ کودک و نوجوان از ١٢ شهر و ٥٠ روستای استان یزد در جام باشگاه‌های کتابخوانی شرکت خواهند داشت.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به آغاز ثبت نام و برگزاری جام باشگاههای کتابخوانی در 12شهر و 50روستای استان یزد، گفت: تعداد ٩١٢ مربی در کارگاه های آموزشی جام باشگاه های کتابخوانی استان یزد آموزش های لازم را فرا گرفتند.
مجید جوادیان زاده افزود:کارگاه های آموزشی سومین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در یزد به پایان رسیده است و تعداد ٩١٢ مربی در قالب ٢٤ کارگاه آموزشی در سطح استان در این کارگاه های ١٦ ساعته آموزش دیدند.

وی  اشاره کرد استان یزد با شعار” یزد شهر جهانی، هزار باشگاه دانایی” در سومین دوره این جام حضور دارد و بیش از ١٢٠٠٠ کودک و نوجوان از ١٢ شهر و ٥٠ روستای استان در جام باشگاه های کتابخوانی شرکت خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین از برگزاری پنجمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب خبر داد.

جوادیان زاده افزود:بر اساس فراخوان پنجمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، علاقه مندان می ‌توانند تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷، آثار، مستندات و برنامه‌ های خود را به دبیرخانه‌ مستقر در اداره کل ارشاد اسلامی یزد ارسال کنند.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار