182641
۰۱ آبان ۱۳۹۷

مرحله دوم سومین دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان با محوریت نماز در استان اردبیل برگزار شد

مرحله دوم سومین دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان با محوریت نماز در استان اردبیل با حضور استاد اعزامی از مرکز تخصصی نماز قم برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، در این مرحله پس از تلاوت آیات کلام الله مجید، عبدی مدیر ستاد این استان هدف از اجرای این دوره را توانمند کردن روحانیان و مربیان بومی در زمینه نماز دانست و گفت: این مرحله نیز هماننند مرحله قبل  به مدت ۱۶ ساعت و با حضور نزدیک به ۴۰ نفر از روحانیون و مربیان در حال برگزاری است که لازم است روحانیون و مربیان استفاده مطلوب از این دوره را به دست بیاورند و شیوه‌های دعوت کودکان و نوجوانان و خانواده به نماز از مهم ترین محور‌های آموزشی این کارگاه است.

عبدی در ادامه افزود: سعی ما بر این است که در اجرای برنامه های ترویج توسعه فرهنگ اقامه نماز از اساتید و مربیان بومی خود استفاده کنیم و بنابراین لازم است مدرسین بومی از نظر مسائل دینی, احکام, مسائل روز و به ویژه نماز اطلاعات علمی خود را بالا برده و خود را آماده تر کنند تا بتوانند به مسائل و شبهاتی که در جامعه مطرح می شود پاسخ بدهند.

 

در ادامه این دوره، حجت الاسلام والمسلمین شیخ فروتن استاد اعزامی از مرکز تخصص نماز قم در مورد شیوه های دعوت فرزندان به نماز و سایر اقشار و همچنین بحث توحید و چگونگی آشنایی فرزندان و کودکان و نوجوانان با آن و ارتباط معنوی با خدای تبارک و تعالی مطالبی ارائه داد.

 

 

 

 

منبع: ستاد اقامه نماز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار