182551
۳۰ مهر ۱۳۹۷

شادپیمایی عروسک‌ها در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

ویژه‌برنامه «شادپیمایی عروسک‌ها» همزمان با سالگرد زلزله کرمانشاه در شهرهای کرمانشاه، ثلاث‌باباجانی و سرپل‌ذهاب اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، در ویژه‌برنامه «شادپیمایی عروسک‌ها» گروههای نمایشی مختلفی از سراسر کشور در شهرهای؛ کرمانشاه، ثلاث‌باباجانی و سرپل‌ذهاب به اجرای برنامه می‌پردازند.

ویژه‌برنامه شادپیمایی عروسک‌ها به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، با اعلام این خبر افزود: برنامه‌ریزی انجام شده این شادپیمایی در هفته پایانی آبان‌ 1397 برگزار خواهد شد.

فتاحی با بیان این‌که این نخستین شادپیمایی عروسکی در کرمانشاه است، گفت: به منظور برگزاری این شادپیمایی از گروه‌های نمایش عروسکی سراسر کشور دعوت شده که هفته آخر آبان‌ به کرمانشاه سفر کنند.

مدیرکل کانون کرمانشاه، با اشاره به این‌که تاکنون گروه‌های نمایشی بسیاری برای حضور در این شادپیمایی اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: این شادپیمایی یک روز در سطح شهر کرمانشاه و یک روز نیز در شهرهای سرپل‌ذهاب و ثلاث‌باباجانی برگزار می‌شود.

فتاحی افزود: هم‌چنین تعدادی از گروه‌های نمایشی نیز به شهرستان ثلاث باباجانی می‌روند و برای کودکان زلزله‌زده این منطقه برنامه اجرا می‌کنند.

پس از وقوع زلزله 7.3 ریشتری استان کرمانشاه در سال گذشته نیز گروه‌های نمایش عروسکی بسیاری از سراسر کشور برای کودکان زلزله‌زده نمایش برگزار کردند.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار