182508
۳۰ مهر ۱۳۹۷
مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش:

واردات اتوبوس ویژه اردویی در کمیسیون ایمنی راه‌های کشور تصویب شد

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از تصویب واردات اتوبوس ویژه اردویی در کمیسیون ایمنی راه‌های کشور خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تأکید وزیر آموزش و پرورش به برنامه‌ریزی درباره ایمنی اردوهای دانش‌آموزی، اظهار کرد: بحث امنیت اتوبوس‌ها در جلسه این هفته کمیسیون ایمنی راه‌های کشور با حضور نماینده وزارتخانه‌ها بررسی شد و مقرر شد پس از تصویب در هیأت دولت، اجرایی شود.

وی ادامه داد: در این جلسه، اتوبوس ویژه که در کشورهای توسعه یافته برای اردو استفاده می‌شود، مصوب شد و اینکه دولت اجازه دهد  اتوبوس‌های ویژه اردویی بدون پرداخت عوارض گمرکی وارد شوند.

 رمضانی تصریح کرد: بیشترین نگرانی در خصوص اردوهای دانش‌آموزی، وسیله نقلیه است که با این مصوبه برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های حامل دانش‌‌آموزان در سفرهای اردویی از ساعت ۲۳ شب تا ۵ صبح حرکت نخواهند داشت، افزود: مربیانی که آموزش ندیده باشند حق شرکت در اردو را ندارند.

 

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سامانه نظارت بر سفرهای اردویی دانش‌آموزی نظارت می‌کند، اضافه کرد: در برنامه اردویی، دانش‌آموزان به مکان‌های پر خطر اعزام نمی‌شوند.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار