182093
۲۸ مهر ۱۳۹۷
فرماندار پارس‌آباد:

بزرگترین سینمای کودک اردبیل در پارس‌آباد افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال بزرگترین سینمای کودک اردبیل در پارس‌آباد افتتاح خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، علی علایی در نشست مشترک با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، اظهار کرد: بزرگترین سالن سینمای کودک استان در شهرستان پارس‌آباد با زیربنای 286 متر مربع در محوطه مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد احداث خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه ساختمان کنونی به علت استحکام نامناسب در حال تخریب است، تصمیم بر این شد که این مجموعه تخریب و تجدید بنا شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد افزود: سالن سینمای کودک با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال مصوب شد و امید بر این است که با اعتبارات ویژه در کوتاهترین بازه زمانی پروژه مذکور به بهره‌برداری برسد.

زعفر احدزاده مدیر کل کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در سطح استان 24 مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسقر می‌باشد، افزود:20 مرکز پرورشی استان دارای سینمای کودک هستند.

 

وی تصریح کرد:  برگزاری جشنواره‌های فیلم رشد و کودک و ترویج فرهنگ به کودکان و نوجوانان و آموزش مباحث اجتماعی و فرهنگی پایه از طریق نمایش فیلم‌های تولید داخلی و خارجی از اهداف مهم احداث این سینماها بوده و به عنوان زیرساختی در جهت توسعه فرهنگی شهرستان‌ها تلقی خواهد شد.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار