181902
۲۶ مهر ۱۳۹۷

چرا پرستاری از کودک به محبوب‌ترین شغل جوانان آمریکایی تبدیل شده است؟

این روزها بسیاری از جوانان آمریکایی به دنبال استخدام در آژانس‌هایی هستند که ضمن تایید سلامت روانی و جسمانی آنها، برای پرستاری به خانه‌هایی با کودکان کوچک اعزامشان می‌کند. اما چرا؟

به گزارش کودک پرس ، به نظر می رسد والدین ثروتمند آمریکایی چندان علاقه ای به نگهداری از فرزندان خود نشان نمی دهند. تا جایی که بسیاری از آنها فرزندان خود را به شکل 24 ساعته نزد پرستاران رها می کنند.

فارغ از تبعات مثبت و منفی این نوع رفتار از سوی والدین، این تمایل به استخدام پرستار، برای جوانان آمریکایی بسیار مفید است، چرا که خانواده های ثروتمند حاضرند به پرستاران فرزندان خود روزانه تا 800 دلار پرداخت کنند.

 

 

طبق گفته نورمن گرینبرگ، معاون رئيس شرکت آژانس پرستاری پاریون، اغلب والدین پرستاران را به سبب را شدن از شب بیداری دوست دارند. آن ها گاهی بین 1 تا 3 سال اول زندگی کودک خود را با پرستاران حرفه ای به سر می برند.

اگرچه نرخ متوسط ​​پرستاری از کودک بین 600 تا 750 دلار در روز است اما می تواند به 800 دلار و فراتر از آن برسد، به ویزه اگر پای دوقلو و سه قلوها در میان باشد. پرستارها معمولا هر روز سر کار هستند اما هر3 الی 4 هفته یکبار به مرخصی چند روزه می روند.

 

 

پرستاران کودک موظفند تمامی وظایف والدین شامل حمام کردن، خواباندن، تغذیه، پوشک کردن و لباس پوشاندن به نوزاد را انجام دهند و حتی در صورت لزوم اتاق کودک را تمیز کنند. پرستاران تمامی مهارت های مراقبتی و امدادهای اولیه را در موسسه های خود آموزش دیده اند و برای مقابله با کولیک، معده درد و گریه بیش از حد آماده اند. برخی از پرستاران حرفه ای تر حتی اصول ختنه و بریدن بند ناف را می دانند.

بر همین اساس به نظر می رسد در کنار مسئولیتهای متعدد پرستاری، این شغل پولساز برای جوانان اهل ایالات متحده جذاب است.

 

 

 

 

منبع: انتخاب

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار