1819
۲۹ مرداد ۱۳۹۵

افتتاح نمایشگاه نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار

افتتاح دهمین نمایشگاه نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار در محل دائمی نمایشگاه های برترین های ایران در چهارراه یافت آباد بازار مبل ایران شماره ۳

به گزارش کودک پرس     این نمایشگاه تا 5 شهریور ماه از ساعت10صبح تا 8 شب پذیرای حضور خانواده هاست .

از اصلی ترین اهداف این نمایشگاه، توجه ویژه به آرامش و سلامت فکری، روحی، روانی و فیزیکی نوزاد، کودک، نوجوان و نیز کمک به پرورش و تقویت خودباوری، خلاقیت و نوآوری آنها و در ادامه، بستر سازی برای نیل به اصول، قواعد و استانداردهای کیفی، ایمنی و زیست محیطی برای محیط شان شامل انواع لوازم، مبلمان و اسباب بازی و…. است.

امروزه بحث استاندارد و ایمنی در لوازم کودک و نوجوان بخصوص اسباب بازی ها حرف اول را می زند و در این نمایشگاه علاوه بر ارائه کالاهایی چون سیسمونی کودک، پوشاک، اسباب بازی، نوشت افزار، مبلمان اتاق کودک و موارد مشابه، که با تخفیف5-25درصدی درصدی عرضه می شود ، تلاش شده است تا محیطی آرام، امن و شاداب برای خانواده ها مهیا شود .

غرفه های تولیدکنندگان برتر این حوزه در نمایشگاه حضور دارد و به ارائه محصولات و خدمات مرتبط با کودک، نوزاد و مادران باردار می پردازد.

برگزاری این نمایشگاه در جهت حمایت از تولید داخل است لذا حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی فرصت مغتنمی برای بخش خصوصی است تا به مدد اهداف اصلی مطرح در آن، بتواند در اقتصاد نقش مهمی را ایفا کند.

 

 

 

منبع:     شبکه خبر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار