موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
181861
۲۵ مهر ۱۳۹۷
مدیر طرح و برنامه ریزی اوج کودک و نوجوان:

مرکز اوج کودک و نوجوان حاضر است اطلاعات خودش را در اختیار فعالان قرار دهد

ما هر كاری در حوزه كودک و نوجوان اوج انجام دادیم اعلام كردیم حاضریم همه اطلاعات را در اختیار دیگران قرار دهیم.

به گزارش کودک پرس ، در چهارمین دورهمی فعالان کودک و نوجوان که در ۲۳مهر به میزبانی مرکز اوج کودک و نوجوان برگزار شد، احمد ذوعلم مدیر طرح و برنامه ریزی اوج کودک و نوجوان گفت: اینكه سال های متمادی فعالان مختلف دور هم جمع میشوند و هرفردی از زاویه دید خودش آن مسأله را نگاه می كند. در اینصورت امکان دارد چند مجموعه هم با هم آشنا بشوند و پروژه ای هم تعریف كنند. منتها این به نظر من یك تعبیر دهه 60 ای است. به نظر من، درست این است که دوستان دیگر نیازمندی های خودشان را بیان كنند تا موارد را تجمیع كنیم.

 

ما اگر یك پایگاهی داشته باشیم در فضای مجازی، اپلیكیشن یا سایتی كه فعالان حوزه كودك خودشان را ملزم بدانند در آن فضا حضور پیدا كنند و آنجا محصولات خودشان را عرضه كنند و نیازمندی های خودشان را بیان كنند، تازه آنجا مشخص می شود چرا یكسری مجموعه ها مطالب و فعالیت های خودشان را به اشتراك نمی گذارند. یكسری از فعالیت ها بحث امنیتی دارد. و پژوهش هایی كه انجام می شود فقط به دست سه نفر در كشورمی رسد. مسئول سازمان و رئیس جمهور و رهبر این پژوهش ها را می بینند. بعد به آنها می گوییم فایده كار شما چیست؟ و جواب این است : ما می خواهیم این اطلاعات را نگهداری كنیم و به كسی هم ندهیم!

 

ما هر كاری در حوزه كودک و نوجوان اوج انجام دادیم اعلام كردیم حاضریم همه اطلاعات را در اختیار دیگران قرار دهیم.

در سایت اختصاصی و فضای مجازی اختلافات و مبناهای مختلف و موازی كاری ها مشخص می شود. گاهی یك سازمان از منظر خودش یك پژوهشی را انجام می دهد بعد سازمان دیگری همان پژوهش را از یك منظر دیگر انجام میدهد و به داده ها و نتایج متفاوتی دست پیدا میكند. اطلاعات خودش را هم نمی دهد چون در نظر می گیرد كه مجموعه 100 -200 میلیون هزینه كرده تا به این نتیجه برسد، و الان دلیلی نمی بیند كه رایگان این اطلاعات را در اختیار مجموعه دیگری قرار بدهد.

تازه در آن بستر است كه این مشكلات مشخص می شود. ما باید عزمی داشته باشیم كه در كنار هم كار كنیم. عزم و اراده همكاری و هم زبان شدن و به اشتراك گذاشتن و در نهایت رسیدن به عملیات باید در ما فعال بشود.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار