181795
۲۵ مهر ۱۳۹۷
رئيس بهزيستی گچساران خبر داد؛

فعاليت ۴۶ مهد كودک در گچساران/ حضور بيش از ۱۹۰۰كودك گچسارانی در مهدكودك‌ها

رئيس بهزيستی گچساران گفت: در سال تحصيلی جاری تعداد يك هزار و ۹۸۲ كودك گچسارانی در ۴۶ مهدكودک اين شهرستان نام نويسی و به فعالیت خود می‌پردازند.

به گزارش کودک پرس ، سید مهران کشاورز از آغاز فعالیت های مهدهای شهری و روستایی گچساران تحت پوشش سازمان بهزیستی خبر داد.

رئیس بهزیستی گچساران در ادامه افزود:  سازمان بهزیستی گچساران  46 مهد کودک تحت پوشش دارد که در این مهدها خدمات متنوع پیشگیرانه، حمایتی و غربالگری‌های مختلف نظیر شنوایی سنجی، بینایی سنجی، غربالگری اختلالات تکاملی و اضطراب پرداخته می شود.

کشاور  با بیان اینکه امسال تعداد یک هزار و 982 کودک  در مهدهای این شهرستان نام نویسی کرده اند، ابراز کرد: در سال تحصیلی جاری تعداد یک هزار و 276 کودک در  24 مهد شهری و تعداد 706 کودک در  22 مهد کودک روستایی این شهرستان نام نویسی و به فعالیت خود می‌پردازند.

وی با بیان اینکه مهدکودک‌ها به صورت خصوصی و تحت پوشش اداره بهزیستی اداره می‌شوند، اذعان  کرد: مهد کودک های واقع در سطح شهر همگی در دو شیفت و مهد کودک های روستایی در یک شیفت کار به فعالیت خود می‌پردازند.

 

 رئیس بهزیستی گچساران  با اشاره به اینکه، مهدهای کودک تحت پوشش بهزیستی  جایگاهی برای بسط عدالت اجتماعی و  برخورداری کودکان مناطق محروم، روستایی و حاشیه شهرها  از خدمات  است، خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی برای کمک به حضور کودکان افراد نیازمند در مهد کودک‌ها، به سه دهک پایین درآمدی کمک هزینه و همچنین  یک وعده غذای گرم در نظر گرفته است.

کشاورز افزود: در سال تحصیلی گذشته تعداد یک هزار و 350 کودک در مهدها نام‌نویسی کرده‌ که  از این تعداد 904 کودک مشمول طرح یک وعده غذای گرم بود.

 

وی عنوان کرد: طرح پذیرایی از کودکان مناطق روستایی و حاشیه شهرها هر ساله برای پیشگیری از سوء تغذیه کودکان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار