181771
۲۵ مهر ۱۳۹۷
سجاد اسم حسینی:

برگزاری آنلاین جلسات دورهمی برای فعالین کودک و نوجوان سایر استان‌ها

حسینی به ایجاد امکانی همچون برگزاری جلسات آنلاین در سایت دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه افراد زیادی از شهرستان‌ها خواستار حضور در این جلسات هستند ما در صدد هستیم این امکان را برای آنها در سایت دورهمی ایجاد کنیم.

به گزارش کودک پرس ، چهارمین دورهمی فعالان کودک و نوجوان که در ۲۳مهر به میزبانی سازمان اوج برگزار شد. سجاد اسم حسینی مدیرمسئول کودک پرس، مجموعه مهدپرتال، مجموعه فرزندپرتال که در حوزه تربیتی کار می‌کند در این دورهمی حضور داشت.

در ابتدا اسم حسینی دبیر جلسات دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان از تمامی افراد بابت حضور در جلسه تشکر و قدردانی کرد.

آقای حسینی گفت: اولویت اول این جلسات را توجه به بازار کودک و نوجوان و اقتصاد آن برشمرد، با این فرض که محتوای آموزشی کودک و نوجوان فراموش نشود.
از طرفی بنا است برای این جلسات و دورهمی‌ها کاتالوگی تهیه شود و هر صفحه آن به یک مجموعه تعلق بگیرد. تا ظرفیت‌ها و نیازمندی‌های هر مجموعه در آن مطرح بشود. با توجه به اینکه در این دورهمی‌ها مجموعه‌های متفاوتی در زمینه‌های مختلف مثل اتاق فکر و محتوا، انتشار و زیرساخت‌ها فعالیت میکنند این کاتالوگ بسیار راه‌ گشاست.

حسینی گفت: در این جلسات مجموعه‌های دولتی در حاشیه قرار می‌گیرند چون هدف اقتصادی و درآمدزایی، از حضور در این جلسات ندارند. بلکه برای کمک به ساختار کودک و نوجوان حضور پیدا میکنند.

حسینی همچنین به ایجاد امکانی همچون برگزاری جلسات آنلاین در سایت دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه افراد زیادی از شهرستان‌ها خواستار حضور در این جلسات هستند ما در صدد هستیم این امکان را برای آنها در سایت دورهمی ایجاد کنیم.

 

باید برای رفع نیاز فعالین کودک و نوجوان دنبال تهیه منابع برویم

 

حسینی افزود: باید در این جلسات دوستان ظرفیت ها و نیازمندی‌های خودشان را به صورت مشخص بیان کنند. ممکن است مجموعه‌ای نیازی نداشته باشد اما بیان ظرفیت مجموعه به خودی خود حائز اهمیت می‌باشد. این ظرفیت ها و نیازمندی‌ها بروشور یا کاتالوگ می‌شود و در اختیار همه دوستان قرار می‌گیرد. باید پتانسیل و نیازهای هر مجموعه مشخص بشود. مثلاً در کاتالوگ مطرح می‌شود: ماهنامه کودک در تولید محتوا این جایگاه را دارد و این نیازمندی‌ها را می‌خواهد. یا مجموعه انارستان در بخش نیازمندی‌های مجموعه خود بحث تهیه یوزر را برای فروش سیم کارت مطرح می‌کند. این‌ اطلاعات را تجمیع کرده و در جلسات بعدی برای همکاری بیشتر در اختیار دوستان قرار می‌گیرد.

حسینی گفت: باید وظیفه خودمان بدانیم که برای رفع نیاز دوستان دنبال تهیه منابع برویم. خواهش بنده این است که دوستان تداوم کار را حفظ کنند چون اگر این فضا متلاشی بشود جمع کردن دوباره این جمع مشخص نیست.

نشست تخصصی دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان، دو مرتبه در هر ماه برگزار می‌گردد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار