181458
۲۴ مهر ۱۳۹۷
انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می­‌کند؛

جشن امضای کتاب برگزیده کتابخانه مونیخ

نشست نقد و بررسی و جشن امضای مجموعه شعر نوجوان «احتیاط کنید! پرنده‌­ها پای سفره صبحانه‌­اند» کتاب برگزیده کتابخانه مونیخ از سوی انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می­‌شود.

به گزارش کودک پرس ، انتشارات علمی و فرهنگی نشست نقد و بررسی و جشن امضای مجموعه شعر نوجوان «احتیاط کنید! پرنده‌­ها پای سفره صبحانه‌­اند» کتاب برگزیده کتابخانه مونیخ را با حضور شاعر کتاب، بیوک ملکی برگزار می­‌کند.

مجموعه شعر نوجوان «احتیاط کنید! پرنده‌­ها پای سفره صبحانه‌­اند» امسال در فهرست کلاغ سفید سال 2018 کتابخانۀ مونیخ قرار گفته است.

این کتاب، نهمین مجموعه شعر حسین تولایی است و از سوی پرنده آبی (واحد کودک ونوجوان انتشارات علمی و فرهنگی) منتشر شده است. «احتیاط کنید! پرنده‌­ها پای سفره صبحانه‌­اند»شامل 24 شعر سپید برای نوجوان با موضوعات متنوع مانند طبیعت، اجتماع، عاشقانه و عاطفی است و تولایی در این کتاب تلاش کرده نگاه تازه‌ای به محیط پیرامون داشته باشد و از طبیعت برای ابراز اندیشه‌های انسانی و اجتماعی وام بگیرد.

در این مراسم که نوشین خائفی اشکذری، تصویرگر کتاب، نیز در آن حضور خواهد داشت، حسین تولایی قطعاتی از کتاب را برای حاضران قرائت کرده و درباره آن توضیحاتی به مخاطبان ارائه می­‌دهد و بیوک ملکی به نقد و بررسی کتاب مذکور می­‌پردازد.

شایان ذکر است کتابخانه بین‌المللی مونیخ هرسال پس از بررسی هزاران عنوان کتاب که از کشورهای مختلف و به زبان­‌های گوناگون به این کتابخانه ارسال می‌­شود ، 200 عنوان را برای معرفی در فهرست کلاغ سفید در نظر می‌گیرد که امسال از ایران 4 عنوان کتاب به فهرست سال 2018 راه یافته است. هدف از انتشار این فهرست معرفی کتاب­‌های برگزیده به جامعه جهانی و کمک به ارتقای سطح ادبیات کودک و نوجوان است.

مراسم جشن امضای کتاب «احتیاط کنید! پرنده­‌ها پای سفره صبحانه‌اند» روز شنبه 28 مهر از ساعت 16 در فروشگاه شماره 2 انتشارات علمی و فرهنگی واقع در میدان هفت تیر، خیابان کریم خان، بین قائم مقام فراهانی و خردمند، پلاک 13 بر­گزار می‌­شود.

 

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار