181418
۲۴ مهر ۱۳۹۷
به همت انجمن ناشران آموزشی و خانه کتاب؛

نمایشگاه کتاب جوانه‌های رویش در هفته کتاب برگزار می‌شود

سومین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان «جوانه‌های رویش» ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه همزمان با بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، رضا پروین با اشاره به برگزاری این نمایشگاه همزمان با هفته کتاب، عنوان کرد: دو دوره پیشین این نمایشگاه در سال‌های 84 و 85 برگزار شده بود اما روند برپایی آن متوقف شده بود و امسال بار دیگر از سر گرفته شد.

وی افزود:‌ جامعه مخاطب این نمایشگاه کودکان و نوجوانان هستند و از آنجایی که این گروه قشر آینده‌ساز جامعه به شمار می‌آیند، تلاش کردیم با پیش‌بینی برنامه‌های متنوع و مختلف مطالعه و کتابخوانی را در میان این گروه سنی فرهنگسازی کنیم.
پروین با بیان اینکه کتاب‌ها در این نمایشگاه با 50 درصد تخفیف عرضه خواهند شد، عنوان کرد: بخش‌های مختلفی برای نمایشگاه جوانه‌های رویش در نظر گرفته شده است که شامل کتاب‌های کودک و نوجوان،‌ کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی‌، ملزومات فرهنگی و بازی‌های فکری است.

 

وی تاکید کرد: در برگزاری این نمایشگاه، موسسه خانه کتاب، انجمن فرهنگی ناشران آموزشی و وزارت آموزش و پرورش مشارکت دارند و تلاش شده است تا همزمان با هفته کتاب جشن بزرگی برای کتاب و کتابدوستان برگزار شود.

پروین با اشاره به چگونگی حضور در این نمایشگاه، توضیح داد: ناشران ناشران کودک و نوجوان و آموزشی علاقه‌مند به حضور در این رویداد فرهنگی می‌توانند با شماره تلفن برای 88087473 تماس بگیرند.

به گفته وی، بنیاد امور بیماری‌های کلیوی نیز از این نمایشگاه حمایت می‌کند و برای جلوگیری از بیماری‌های احتمالی در بزرگسالی، برای آموزش کودکان و نوجوانان برنامه‌های جذابی را در قالب تئاتر و جشن پیش‌بینی کرده است.

سومین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان «جوانه‌های رویش» 24 تا 30 آبان در کانون فرهنگی تربیتی قدس واقع در خیابان ایران زمین برگزار می‌شود.

 

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار