181351
۲۳ مهر ۱۳۹۷

کودکان گیلان برای شرکت در جشنواره فیلم و نقاشی دعوت شدند

جشنواره کشوری فیلم و نقاشی روز ملی کودک ویژه کودکان چهار تا هفت سال عادی، چهار تا ۱۲ سال دارای نیازهای ویژه و کودکان چهار تا ۱۲ سال مراکز تحت نظارت بهزیستی در استان گیلان فراخوان شد.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل بهزیستی استان گیلان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره با شعار توانمندی های کودک خود را بشناسیم در محورهای فیلم مستند، نقاشی ، عکس از مراسم، پایگاهها و جشنواره سرود ملی کودک در دو بخش فردی و گروهی برگزار می شود.

محمدرضا پارسی اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره در بخش فیلم مستند بایستی فیلمی حداکثر 50 ثانیه ای از کودکان در موقعیت های طبیعی زندگی با محورهایی مانند توانمندی های کودک در حوزه انجام امور شخصی و اجتماعی، توانمندی های کودک در حوزه مراقبت از خود، دیگران و محیط اطراف، توانمندی های هیجانی و عاطفی کودکان، کتاب و کتابخوانی در دو بخش فردی و گروهی ارایه دهند.
وی آرزوهای من (کودک) را موضوع بخش نقاشی عنوان و اظهار کرد: این جشنواره مشتمل بر دو بخش فردی و گروهی تنظیم شده که در شرکت کنندگان بخش گروهی، مرکز تحت نظارت بهزیستی هستند و در بخش فردی تمامی افراد می توانند تصویر نقاشی کودک را در سایت یا کانال بارگزاری کنند.

پارسی درباره عکس در بخش مراسم پایگاه ها خاطر نشان کرد: تصاویر برگزیده مربوط به مراسم برگزار شده در پایگاه های استانی، کودکان و نقاشی های آنها به صورت جداگانه و با نام مرکز داوری خواهد شد و برگزیدگان هر استان مورد تقدیر قرار می گیرد.
وی یادآور شد: در بخش جشنواره سرود ملی کودک نیز مهدهای کودک، مراکز توانبخشی، مراکز شبهه خانواده، کودکان کار و خیابان و سایر مراکز تحت پوشش بهزیستی می توانند فیلم اجرای سرود ملی کودک توسط کودکان را تهیه و از طریق کانال و سایت جشنواره ارسال کنند.
وی مهلت ارسال عکس فیلم در این جشنواره را تا بیست و پنجم ماه جاری و ارسال فیلم اجرای سرود ملی را تا سی ام ماه جاری عنوان و خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره بایستی از طریق پیام رسان سروش در کانال @jashnvarebehzisti97 و یا سایت ww.jashnvare.mahdportal.ir آثار خود را ارسال کنند.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با بیان این که آثار برتر این جشنواره در پانزدهم مهرماه اعلام می شود، افزود: مراسم اختتامیه و تقدیر از برترین های جشنواره فیلم و نقاشی روز ملی کودک بیست و نهم آبان ماه همزمان با ولادت حضرت محمد (صلی‌الله علیه و آله و سلم) برگزار می شود.
بیش از 22 هزار کودک شامل کودکان در مهدهای کودک، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، کودکان بانوان سرپرست خانواده و غیره از خدمات بهزیستی بهره مند هستند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار