181258
۲۳ مهر ۱۳۹۷

«دوست اتیسم»، دوست خانواده‌ها

موسسه‌ی خیریه «دوستِ اتیسم» در هفته‌ی ملی کودک به خانواده‌های استان تهران معرفی شد.

به گزارش کودک پرس ، غرفه‌ی «دوست اتیسم» با شعار حامی جامعه اتیسم به معرفی برنامه‌های خود در هفته‌ی ملی کودک پرداخت.

براساس این گزارش، این انجمن خیریه فعالیت رسمی خود را از سال 95 آغاز کرده و آموزش و خدمات آموزشی را از اهداف خود قرار داده است.

مسوولان غرفه‌ی دوست اتیسم با اعلام این خبر، از داوطلبان فعال دعوت به همراهی کردند: «جذب روان‌شناسان و روان‌کاوان یا تهیه‌ی دایره‌المعارفی از کارشناسان حاذق، بخشی از فعالیت ما بوده است. این امکان فراهم آمده تا این کارشناسان به خانواده‌ها و مربیان معرفی شوند. ضمن آن‌که ما از فعالیت داوطلبان نیز استقبال می‌کنیم.»

داوطلبان یاری کودکان اتیسم می‌توانند از سوی این انجمن مورد آموزش قرار بگیرند: «اساتید حاذق به این داوطلبان آموزش لازم و کافی را می‌دهند. پس از آن، این داوطلبان می‌توانند راهنمای خانواده‌هایی با کودکان اتیسم در جنبه‌های اجتماعی باشند.»

این انجمن که در روزهای هفته ملی کودک سال 1397 و هم‌زمان با برگزاری ویژه‌برنامه‌ای در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خانواده‌ها معرفی شده است تا روز 20 مهر 1397 خدمات خود را به خانواده‌های تهرانی ارایه می‌کند. قرار است با گسترش خدمات این انجمن، خانواده‌ها در سایر استان‌ها نیز از امکانات این موسسه‌ی خیریه بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر به نشانی اینترنتی www.dooteautism.org مراجعه کنند.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار