18076
۲۵ خرداد ۱۳۹۶
50 درصد تخفیف برای خرید کتاب؛

خبر خوش برای اعضای جام باشگاه‌های کتابخوانی

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد: به زودی طرح ویژه خرید کتاب با تخفیف از کتاب فروشی ها جهت اعضای باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان آغاز می شود.

به گزارش کودک پرس، وحید محمدی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان گفت: یکی از حمایت های معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان، ارائه تخفیف ویژه از طریق کتاب فروشی ها برای خرید کتاب است و به زودی  طرح ویژه خرید کتاب با تخفیف از کتاب فروشی ها جهت اعضای باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در شهرستان های کرمان، بم و  رفسنجان آغاز می شود.

 

وی با افزودن اینکه اعضای باشگاه های کتاب خوانی به ازای خرید تا سقف مبلغ ٥٠ هزار تومان ٥٠ درصد تخفیف تعلق می گیرد و همچنین فهرستی از کتاب های برگزیده پنج سال اخیر تدوین می شود که تخفیف فقط به آن کتاب تعلق می گیرد؛ تصریح کرد: تخفیف ویژه اعضای باشگاه های کتاب خوانی تنها  در کتاب فروشی هایی که فهرست آن ها در هر شهر اعلام خواهد شد، انجام می شود و فهرست کتاب های تایید شده در اختیار کتاب فروشان و باشگاه ها قرار خواهد گرفت.

 

معاون ارشاد کرمان با بیان اینکه فهرست کتاب های برگزیده در سایت خانه کتاب ایران بارگذاری و از طریق ستادهای اجرایی شهرستان ها در اختیار باشگاه ها و کتاب فروشی های مشارکت کننده در جام قرار خواهد گرفت؛ گفت: ستادهای اجرایی از کتاب فروشان خواهند خواست در صورت امکان فضا و میز جداگانه ای را برای کتاب های فهرست در نظر بگیرند و پوستر جام را در جای مناسب نصب کنند.

 

وی با اشاره به اینکه کتاب فروشان بر اساس فهرستی که در سایت خانه کتابی بارگذاری شده فروش کتاب ها را با تخفیف ارائه خواهند کرد؛ افزود: اسامی اعضای باشگاه ها از طریق ستادهای اجرایی شهرستان ها با هماهنگی دبیرخانه مرکزی جام به طور رسمی در اختیار کتاب فروشی های هر شهر و خانه کتاب قرار می گیرد.

 

محمدی گفت: با توجه به نقش مهم کتابفروشی ها در «جام باشگاه های کتابخوانی» و تاثیر آن در فعالیت های ترویج کتابخوانی و تامین کتاب های مورد نیاز اعضا جام باشگاه های کتابخوانی و نظر به برگزاری چند دوره آموزشی در شهر های کرمان، رفسنجان و بم هماهنگی لازم با مسوولان کتابفروشی های فعال شهرهای مذکور که عضو طرح های خانه کتاب نیز باشند از سوی ادارات شهرستانی در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار