180758
۱۹ مهر ۱۳۹۷

تربیت صحیح کودکان و نوجوانان نیازمند فعالیت گسترده مراکز فرهنگی است

امام جمعه اردبیل گفت: باید در کشور اولویت‌های کلان فرهنگی مشخص شود و نسل کودک و نوجوان در صدر این برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرند.

به گزارش کودک پرس ، آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار با مدیرکل و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل اظهار داشت: مسائل مربوط به حوزه‌ کودکان و نوجوانان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده چرا که این قشر به عنوان آینده‌سازان کشور نقش و تاثیر مهمی در توسعه و تعالی جمهوری اسلامی ایران ایفا خواهند کرد.

وی با تبریک هفته ملی کودک بیان کرد: باید کارکنان این نهاد فرهنگی در راستای شناساندن کانون در سطح کشور و به‌‌ویژه در بین مسئولان و خانواده‌ها تلاش همه‌جانبه‌ای داشته بشند تا کودکان و نوجوانان با مشارکت در برنامه‌های کانون‌های پرورش فکری بتوانند استعدادهای خود را شکوفا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: باید در کشور اولویت‌های کلان فرهنگی مشخص شود و نسل کودک و نوجوان در صدر این برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرند و برنامه‌های مختلفی در راستای نهادینه شدن ارزش های نظام برای این اقشار در سطح کشور و استان اجریی و عملیاتی شود.

عاملی با اشاره به اینکه باید ایجاد مراکز سالم تفریحی، فرهنگی و علمی برای کودکان و نوجوانان در سراسر کشور در دستور کار متولیان فرهنگی قرار گیرد، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در این راه گام‌های مهمی برداشته است و انتظار می‌رود در این مجموعه کودکان آرمانی تربیت یابند و شاهد تولید آثار فاخر فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی برای تربیت این نسل باشیم.

 

امام‌ جمعه اردبیل با تاکید بر عضویت اداره کل کانون استان اردبیل در شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه این نهاد یک نهاد فرهنگی بوده و نقش مهمی در راستای فرهنگسازی به ویژه در بین کودکان و نوجوانان دارد باید عضویت این کانون در شورای فرهنگ عمومی استان محقق شود.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار