180424
۱۸ مهر ۱۳۹۷
درخششی دیگر از نوجوانان سیستان وبلوچستان؛

موفقیت جهانی نوجوان بزمانی در مسابقات بین‌المللی نقاشی

فاطمه فاضلی مدیر کل بانوان و خانواده استانداری سیستان وبلوچستان از افتخارآفرینی جهانی نوجوان بزمانی در مسابقات بین‌المللی نقاشی بلاروس خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، در پی کسب دیپلم افتخار نقاشی بلاروس توسط نوجوان بزمانی “حسنیه زهرا جهانگیرزهی” که سال گذشته مسابقه آن در کشور بلاروس برگزار شد، مدیرکل امور بانوان استانداری سیستان و بلوچستان برای اعطای دیپلم وی امروز به بزمان سفر کرد.

فاطمه فاضلی در این سفر و در بازدید از شهر و کانون پرورش فکری این شهرستان، بزمان را به عنوان شهر دوستدار کودک در استان سیستان وبلوچستان معرفی کرد و افزود: با توجه به فضای سبز مطلوب بزمان و همچنین طراحی و ساخت فضای بازی، کتابخوانی و تفریح ویژه کودکان این شهر به عنوان شهر پایلوت دوستدار کودک انتخاب شد.
وی افزود: دلیل مهم دیگری برای این انتخاب افتخار آفرینی های کودکان این منطقه در جشنواره های ملی و بین المللی است به طوری که کودکان بزمانی بیش از پنج دیپلم افتخار دارند و یکی از این کودکان از کشور بلاروس این دیپلم را دریافت کرده است.
مدیر کل بانوان و خانواده استانداری در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: رسیدن شهر بزمان به شهر دوستدار کودک با توجه به معماری، فضای زیست شهری و آموزشی و مکان‌های بازی کودک منجر به تقویت تعاملات اجتماعی و الگویی برای سایر شهرهای استان می‌شود.

 

 

این مسئول خاطر نشان کرد: برنامه هایی در ارتباط با راه اندازی پارک بانوان و مادر، معیارهای شهرهای دوستدار کودک برای شیردهی و بازی با کودکان، فراهم کردن امنیت کودکان در نظر گرفته شده است تا بتوانیم با نهادینه کردن این برنامه ها در سایر شهرهای استان شرایطی مطلوب را برای کودکان سیستان و بلوچستان فراهم کنیم.

 

گفتنی است پیش از این نیز ۴ نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بزمان در سالهای ۹۲ و ۹۳ با ارائه نقاشی های خود در مسابقات بین المللی، موفق به کسب دیپلم افتخار از کشور ژاپن شدند و همچنین یک عضو دیگر کانون موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار