180380
۱۷ مهر ۱۳۹۷
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی خبر داد:

کسب ۵۱ رتبه بین‌المللی و ملی توسط اعضای کانون پرورش فکری خراسان جنوبی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در ۲ سال اخیر، اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان موفق به کسب ۵۱ رتبه مختلف در مسابقات بین‌المللی و ملی شده‌اند.

به گزارش کودک پرس ، طاهره حمیدی در جمع اعضای کانون مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرجند با تقدیر از حضور استاندار خراسان جنوبی و فرماندار بیرجند که در روز جهانی کودک، در جمع کودکان و نوجوانان این مرکز حضور یافتند، اظهار داشت: در سطح استان ۳۶ هزار کودک و نوجوان عضو این کانون هستند که از این تعداد ۱۳ هزار نفر در مناطق روستایی و عشایری هستند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۲۵ مرکز در سطح استان فعال است، افزود: از این تعداد ۱۲ مرکز ثابت، ۱۱ مرکز سیار و ۲ مرکز پستی هستند که به مخاطبان و مراجعه کنندگان در طول سال خدمات ارائه می دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی میانگین سنی اعضای این کانون را بین ۶ تا ۱۸ سال ذکر کرد و گفت: ۴۲ فعالیت ارائه شده به این مخاطبان در شاخه های «فرهنگی، هنری، ادبی و علمی» است.

وی شب شعر با نویسندگان و شاعران کودک ونوجوان، کلاس های سفال، نقاشی، عکاسی، انیمیشن، فیلمسازی، کارگاه های کتابخوانی و نقد کتاب و … را از جمله فعالیت های مراکز کانون پرورش فکری کودکان در سطح استان برشمرد.

وی همچنین از نامگذاری ۱۴ تا ۲۰ مهرماه به نام هفته جهانی کودک گفت: ۴۰۰ برنامه ویژه کودکان و نوجوانان سطح استان با همکاری مستقیم و غیر مستقیم ۱۸ دستگاه اجرایی در این هفته برگزار می شود.

حمیدی همچنین از خدمات دهی کتابخانه سیار این اداره کل در ۱۹ مهرماه به کودکان شهر بیرجند خبر داد و اظهار داشت: این اقدام با هدف آگاهی بخشی به کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگ مطالعه در بین این قشر است.

وی یادآور شد: در ۲ سال اخیر، اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان موفق به کسب ۵۱ رتبه مختلف در مسابقات بین المللی و ملی شده اند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار