180
۰۶ مرداد ۱۳۹۵

بهره‌مندی 1500 کودک مبتلا به سوء تغذیه از حمایت‌های کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت اداره‌کل کمیته امداد استان مرکزی از بهره‌مندی یک‌هزار و 500 کودک زیر 5 سال مبتلا به سوء تغذیه از حمایت‌های این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس، مجید مشهدی گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 500 کودک زیر 5 سال دارای مشکل سوءتغذیه از حمایت‌های کمیته امداد استان بهره‌مند هستند و از ابتدای سال جاری تاکنون برای این منظور 5 میلیارد و 150 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه طرح حمایت از کودکان نیازمند و دارای سوءتغذیه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و وزارت رفاه انجام می‌شود، تصریح کرد: این کودکان از فرزندان مددجو و غیرمددجو بوده و از طریق مراکز بهداشتی استان به کمیته امداد معرفی شده‌اند.

معاون حمایت و سلامت اداره‌کل کمیته امداد استان مرکزی افزود: سرانه کمک به هر یک از این کودکان که در قالب بن کارت بوده از ابتدای سال جاری تاکنون 748 هزار ریال بوده است.

وی از اجرای طرح‌های بهداشتی مددجویان زیرپوشش خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 750 میلیون ریال از محل اعتبارات درآمدی کمیته امداد بابت احداث و یا بهسازی سرویس‌های بهداشتی روستایی با سرانه 12 میلیون و 500 هزار ریال با اولویت مناطق محروم و کم‌برخوردار اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار