موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
179820
۱۵ مهر ۱۳۹۷
در سالن تخصصی کودک؛

رونمایی از اقدامی مهم توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه کودک و نوجوان

روز گذشته نظام‌نامه تولید محتوا در حوزه کودک و نوجوان توسط محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

به گزارش کودک پرس ، محمدجواد آذری جهرمی با حضور در سالن تخصصی کودک نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تله کام از نظام نامه تولید محتوای کودک و نوجوان رونمایی کرد.
در این مراسم که با همراهی نصرالله جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات و هیات همراه برگزار شد، از مجموعه چهار جلدی نظام نامه تولید محتوای کودک و نوجوان درسا رونمایی شد.

این مجموعه چهارجلدی که حاصل تلاش یک ساله زیست بوم مجازی درسا است، چهار عنوان «مطالعه سیاست ها و راهبردهای کودک و نوجوان»، «نظام موضوعات رشد و تعالی کودک و نوجوان»، «نظام موضوعات زیست بوم مجازی درسا» و «سند سیاست ها و برنامه های کلان و مدیریتی کشور در حوزه کودک و نوجوان» دارد.

 

وزیر ارتباطات در حاشیه این رونمایی عنوان کرد: وجود یک چارچوب کلی و منسجم برای تسریع در بکارگیری محتواهای مفید و آموزشی امری ضروری است و اینگونه نظام نامه ها می تواند به اهمیت این موضوع سرعت بخشد.

به گزارش ایرنا، پنل توسعه ارتباطات ثابت (فرصت ها و چالش ها) با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و عضو سندیکای صنعت مخابرات در سالن کنفرانس شماره یک نمایشگاه بین المللی تهران محل برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تله کام برگزار شد.

در آخرین روز برگزاری نمایشگاه تلکام 2018 نیز، پنل تخصصی با موضوع «فرصت‎های سرمایه‌گذاری در ICT» از ساعت 10 و 30 تا ساعت 12 با حضور «نصرالله جهانگرد» معاون نوآوری و فناوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن کنفرانس شماره یک نمایشگاه برگزار شد.

 

نوزدهمین نمایشگاه تلکام، چهارشنبه گذشته (11 مهرماه) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار